Haklı yada haksız Akın dayanamıyor hemen patlıyor madem bu adam onun musterisi bilmile gelmeyim falan diyor bu adamın adres bilgileri vardır elinde gitsin adamın mekanına ne yapcaksa yapsın burda ruzgar yapmanın ne anlamı var biri mekan basıyor biri bismilden cıkarmıyor sanal delikanlılıgın luzumu yok varsa bir sorunun git yerinde gor ayagına cagırmakla delikanlı olunmuz.
Kb den hizmet alan var olumlu olan var olumsuz goruslerde var artık hizmet alcak iyi arastırsın öle alsın kimden aldıgı önemli degil alcagı kişiyi iyi arastırsın para kolay kaznılmıyor bu devirde ama adamın 1800 sitesi var diye de gidip adamdan hizmet alıncak diye bir sey yok abddeki vrt duyduguma gore bir musterisinin 50 ye yakın sunucusunu kapatmış gerisini siz dusunun artık konu baska yerlere cekildi artık kitlensin yoksa uzayıp gider