• 18-07-2007, 11:50:18
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Plahanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kar Bilişimden Host Alana Cok Yazık :S
    Adamlar Hostlarında afedersiniz cok ******** adamları barındıyorlar. O durumda olan insanları savunuyorlar.
    Ben Onlar yüzünden sitemi kapatmıştım. KB Den yardım istedim adam bana küfürler hakaretler etti. Devreye abimi soktum İt gibi Tırstı. O siteye suspend atttı bende sitemi kapattı. Adam Gelmiş Bizi @jitem.org.tr adresiyle kandıracak siteye giriyorum yabancı bi site pehh
    üçkagıtcı olmuş millet
    Merhaba;
    En azından ayrım yapmıyoruz sizin gibi her kesime host satarız ücretini veren herkes host alabilir bizden jitem falan dedinizde herhalde başkası sizin ile oyun oynamış sanırım.Müşterimiz haklı ise savunuruz 2000 kişi eğer hizmet alıyorsa ve bundan memnun ise demek sorun sizde efendim.
    Saygılarımla
  • 18-07-2007, 11:54:01
    #11
    Üyeliği durduruldu
    host satmanız önemli degil efendim..

    birisi sizden 50 ytl ye host alsın girsin sitelere pornografik resimler koysun küfürler etsinler . Sen cileden cık hiçbirşey yapma. Git hostcusuna söyle bu siteyi susbend et . Yok. Adam gelmiş bizi korkutacak. Kac kuruşluk adamsınız onu merak ediyorum. O gün diyar bakıra geldik fakat susbend te atmıştınız atmasaydınız vay halinize ...

    Neyse tartışma etme amacında degildim pr5 sitemi kapattım ben!!!
    Bu devirde bırakın insan olmayı hayvan dahi olamıyorsunuz. !!!!
  • 18-07-2007, 12:14:12
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Plahanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    host satmanız önemli degil efendim..
    birisi sizden 50 ytl ye host alsın girsin sitelere pornografik resimler koysun küfürler etsinler . Sen cileden cık hiçbirşey yapma. Git hostcusuna söyle bu siteyi susbend et . Yok. Adam gelmiş bizi korkutacak. Kac kuruşluk adamsınız onu merak ediyorum. O gün diyar bakıra geldik fakat susbend te atmıştınız atmasaydınız vay halinize ...
    Neyse tartışma etme amacında degildim pr5 sitemi kapattım ben!!!
    Bu devirde bırakın insan olmayı hayvan dahi olamıyorsunuz. !!!!
    Senin gibi kişiliksiz insanlara cevap vermem bir firmaya küfür attığın için banlanacaksın diğer konu bir müşterimin suspend et demesi ile diğer siteyi suspend edemem ***** hosting serbestki satıyorum yok bunların içinde barınmak istemezsen alırsın bir sunucu kullanırsın tek başına çoklu ve paylaşımlı hostng kullanırsan bunları çekmek zorundasın.Diyarbakıra geldim diyorsun Bismilin en büyük aşiretinin çoçuğu olduğunu söylerim sana acaba buraya şirketime gelseydin bismilden dışarıya ceset parçaların çıkardı.Eğer buraya kadar gelmiş isek insanlığımız ile geldik sizin gibi pr5 lik sitemizi kapatmadık demek bize yakıştırdığınız o laf size aitki kapattırıldı siteniz.İnsan olsaydınız kapanmazdı pr yükselirdi.Para verip bu siteyi kapatın size 1000 ytl verecem siz değilmiydiniz biz ne yaptık red ettik adam sizi hackliyo siz gelip bana suspend edin diyorsunuz kimsiniz ki sizi dinleyecem birde özel harekatçıytım diye tehdit ediyorsun efendi o kimliğin resmiyette geçer gelipte benim mekanımda geçmez tamam mı ?Kendi reziliğini anlat paraylamı satın alacaksın kalitemi.Sorunun var ise git şikayet et adamı de sitemi hackliyor gelip bana deme kapat.
    Saygılar
  • 18-07-2007, 12:43:43
    #13
    Bu ne ya arkadaşlar Ceset falan ikinizce banlanacaksınız... Bİraz nazik olun..
  • 18-07-2007, 15:11:44
    #14
    offf bu ne ya cesetler parçalar Çok Kurtlar Vadisi izliyonuz anlaşılan
  • 18-07-2007, 15:26:40
    #15
    Kurumsal Üye
    Sakin olun biraz...
  • 18-07-2007, 15:34:20
    #16
    Öncelikle sizden ricam nasıl karbilisim hakkında güzel yazan arkadasları güzelce dinliyorsanız bu sözlerimide dinlemeniz.
    Ne kadar güzel bir şirket hakkında güzel şeyler söylenmesi.Ve her şirket ins. güzel yorumlar alır.Kimsenin satışına şirketine leke sürmek olmadıgımı bilmenizi isterim.
    Ben 4-5 yıldır bir şirkette calısıyorum.Bayilik alarak'dan internet hizmetleri veriyorum.Şu zamana kadar hiç bir şirket ile sorun yasamamıstım.Referanslarımda bir çok resmi site oldugundan dolayı gündüzleri 1-2 saat sitenin kapalı durması benim için ölümdü.Neyse yine *** şirketi ile 1 yıllık anlasma yaptım ve calısıyordum hiç bir şikayetim yoktu.1 yıllık anlasma sürecim doldu ve bu arada bu arkadasların harddiski yandı hadi bende baska yer arıyayım dedim.Karbilisim'İ iyi bir yer sanmıştım.Buradan 1 yıllık ödeme yapıp hizmet aldım.Aradan 1 hafta geçti halen açılmadı BU SIRADA BENİM TÜM SİTELERİM KAPALIYDI.1 hafta 1 gün sonra yine her zaman yaptıgım gibi aradım.Aksama kesin acılacak ** bey dediler. Tamam dedim sabah oldu uyandım baktım açılmamıs aradım. Suanda yemekteyim gidince bakayım hemen acılacak.Aksam üzeri aradım. Gece yeni sunucu gelicek size ondan verelim.Ben her zaman ki gibi tamam dedim.Sabah oldu aradım ''niye acılmadı'' suanda camiden cıktım gideyim hemen bakayım.Aksam üzeri yine aradım bir problem cıktı gece yapacagız.Ertesi sabahı oldu ben baktım yine yok aksam baktım yok bu kez aramadım bakalım ne yapacaklar diye.Ertesi gün oldu sabah aradım şirketi açmadılar diger teli aradım akın bey yok dedi birisi. Diger telefonu aradım cep şuanda yemekteyim hemen bakalım. Ben tabi artık sinirli sinirli bagırdım.Aradan 2 hafta geçti.Ben her gün arıyorum ya Akın bey sinirlendi bana ters ters konusuyor.KİM haklıydı burada sizce ?
    Neyse bir sebepten ötürü 30 ytl istedi benden.Ama yemin ederim suanda aklımda yok.100 YTL isteseydi vermek zorunda oldugumu biliyordu kendisi.Halbuki baska sirket olsa istemeyeceginden adım gibi biliyordum.Çünkü 1 ytl lik onların cebinden masrafı olmayacaktı. 4 yıldır bende bu işler içerisindeyim biliyorum. Her neyse verdim ücreti.Ertesi gün oldu yok 1-2 gün sonra açıldı.. Oh dedim sonunda.Tabi bu yasadıklarımın yanı sıra her gün belediyeden ordan burdan arıyorlar.48 tane müşterim var düşünün artık.
    Neyse açtık bayiligimizi kullanalım hadi bismillah.Sunucu en basında cok yavastı 1-2 gün böyle devam etti.Daha sonra farklı sunucuya alacagız diye 1 gün kapalı kaldı.Neyse açıldıgında güzeldi ama her gün mutlaka 2-3 saat kesinti yasanıyor ulasım olmuyordu.Onlara birşey demeden suanda kendi sunucumu aldım TeknoAs'dan.Onlara hiç birşey demedim suanda verdikleri hizmet açık mı kapalı hiç bakmadım. Allah büyük.Birşey dedigim yok verdigim 160 ytl İnsallah çıkar onlardan.BU OLAY 2 AY ÖNCE YAŞANDI.sustum sustum burda arkadasların yorumlarına baktım bunu söyleme geregi duydum.Birdahamı asla ve asla dogulular ile calısmam zaten.
  • 18-07-2007, 15:43:09
    #17
    Başarılarınızın devamını dileriz Kar Bilişim.

    Erhan ÇAKIR
  • 18-07-2007, 17:08:27
    #18
    Turkchat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle sizden ricam nasıl karbilisim hakkında güzel yazan arkadasları güzelce dinliyorsanız bu sözlerimide dinlemeniz.
    Ne kadar güzel bir şirket hakkında güzel şeyler söylenmesi.Ve her şirket ins. güzel yorumlar alır.Kimsenin satışına şirketine leke sürmek olmadıgımı bilmenizi isterim.
    Ben 4-5 yıldır bir şirkette calısıyorum.Bayilik alarak'dan internet hizmetleri veriyorum.Şu zamana kadar hiç bir şirket ile sorun yasamamıstım.Referanslarımda bir çok resmi site oldugundan dolayı gündüzleri 1-2 saat sitenin kapalı durması benim için ölümdü.Neyse yine *** şirketi ile 1 yıllık anlasma yaptım ve calısıyordum hiç bir şikayetim yoktu.1 yıllık anlasma sürecim doldu ve bu arada bu arkadasların harddiski yandı hadi bende baska yer arıyayım dedim.Karbilisim'İ iyi bir yer sanmıştım.Buradan 1 yıllık ödeme yapıp hizmet aldım.Aradan 1 hafta geçti halen açılmadı BU SIRADA BENİM TÜM SİTELERİM KAPALIYDI.1 hafta 1 gün sonra yine her zaman yaptıgım gibi aradım.Aksama kesin acılacak ** bey dediler. Tamam dedim sabah oldu uyandım baktım açılmamıs aradım. Suanda yemekteyim gidince bakayım hemen acılacak.Aksam üzeri aradım. Gece yeni sunucu gelicek size ondan verelim.Ben her zaman ki gibi tamam dedim.Sabah oldu aradım ''niye acılmadı'' suanda camiden cıktım gideyim hemen bakayım.Aksam üzeri yine aradım bir problem cıktı gece yapacagız.Ertesi sabahı oldu ben baktım yine yok aksam baktım yok bu kez aramadım bakalım ne yapacaklar diye.Ertesi gün oldu sabah aradım şirketi açmadılar diger teli aradım akın bey yok dedi birisi. Diger telefonu aradım cep şuanda yemekteyim hemen bakalım. Ben tabi artık sinirli sinirli bagırdım.Aradan 2 hafta geçti.Ben her gün arıyorum ya Akın bey sinirlendi bana ters ters konusuyor.KİM haklıydı burada sizce ?
    Neyse bir sebepten ötürü 30 ytl istedi benden.Ama yemin ederim suanda aklımda yok.100 YTL isteseydi vermek zorunda oldugumu biliyordu kendisi.Halbuki baska sirket olsa istemeyeceginden adım gibi biliyordum.Çünkü 1 ytl lik onların cebinden masrafı olmayacaktı. 4 yıldır bende bu işler içerisindeyim biliyorum. Her neyse verdim ücreti.Ertesi gün oldu yok 1-2 gün sonra açıldı.. Oh dedim sonunda.Tabi bu yasadıklarımın yanı sıra her gün belediyeden ordan burdan arıyorlar.48 tane müşterim var düşünün artık.
    Neyse açtık bayiligimizi kullanalım hadi bismillah.Sunucu en basında cok yavastı 1-2 gün böyle devam etti.Daha sonra farklı sunucuya alacagız diye 1 gün kapalı kaldı.Neyse açıldıgında güzeldi ama her gün mutlaka 2-3 saat kesinti yasanıyor ulasım olmuyordu.Onlara birşey demeden suanda kendi sunucumu aldım TeknoAs'dan.Onlara hiç birşey demedim suanda verdikleri hizmet açık mı kapalı hiç bakmadım. Allah büyük.Birşey dedigim yok verdigim 160 ytl İnsallah çıkar onlardan.BU OLAY 2 AY ÖNCE YAŞANDI.sustum sustum burda arkadasların yorumlarına baktım bunu söyleme geregi duydum.Birdahamı asla ve asla dogulular ile calısmam zaten.
    sabrına hayran kaldım , büyük geçmiş olsun