hostpolice adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kar Bilişim Almış Başını Gitmiş:)
109
●9.193
- 20-07-2007, 10:31:39Bana bak sınırlarını aşma benim hakkımda 2 defadır yorum yapıyorsun bilip bilmeden sonra ozur dilerim iyi gunler diyosun amacın tartısma yaratıp banlanmaksa sonuna kadar giderim banlanırım sorun degil ama konuyu bana cekme varsa derdin tasan benle git dediklerimden birini bul yaz sen zamanında böyle yapmıssın de sorunun varsa adresini telefonunu pm at ben sana ulasırım varsa bir sorunun telefondada yuzyuzede konusurum hakkımda bilip bilmeden yorum yapma bidaha senin dunyan intenrtete gecebilir ama ben hayatımı buraya baglamadım bunu bil ona gore yorum yap adamı zorla yoldan cıkarcaksınız ben ne demeye calıtım siz nereye cektiniz kb nin milyon musterisi olsun donupte ona laf atmam kendimi ondan daha ii gostermem siz istiyorsunuz ki susalım hiç birseye yazmayalım o devir kapandı ben gordugumu bildigimi yazarım varsa yazdıklarımda bir yanlıslık söyleyin acıklamasını yapayım dedigim gibi hakkımda bilip bilmeden yorum yapma bidaha.!
- 20-07-2007, 10:42:26Bu konuya artık bir acıklık getirelim ben kbnin ii olmasını cekemeyen biri degilim beni tanımadan yorum yapmayın ben işini iyi yapan adama sonuna kadar destek olurum elimden gelenide yaparım onun için ama ben aklıma takılanı dusundugumu sölerim insanlıgın geregide budur.Aman biri duycak yanlıs anlıcak diye dusunursen yazdıkların mutlaka birine yanlıs gelecektir zaten yukardada goruyoruz zaten.Ben kimseyle kişisel bir sorunum cekememezlik gibi bir derdim yada cok bilmiş gibi bir tarzım yok ben ciddi birsey yazıyorum adamlar konuyu geyige ceviriyor bende hersey sizin bildiginiz gib iolsun gencler dedim yası kastetmedim benden cok bildiklerini söleyenleri kabul ettim.byazad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son olarak turkticarete gelince oldugun ildeki buyuk firmalara bir gez hosting alımını kimden aldıgını kimi bildiklerini sor sana sidenet ve turkticareti sölüyeceklerdir ben internette gecirdigim zamanın daha fazlasını dısarda geciriyorum gezerek konusarak bilmesem neden burda yazayım benim turk ticaretle bir sorunum yo orda domainim bile yok bugun interneti az cok bilenler turkticaretin bittigini bilirler yalansa cıkın yalan deyin herkes az cok ne durumda oldugunu biliyor ama ilk kuruldugunda nasıl iyi hizmet verdiklerinide herkes biliyor buyuk firmalar zamanla kendilerini yenileyemezlerse batıp giderler bugun sobu söle oldu yarın isim tescilin sonuda böyle olucak kendilerini degistirmezlerse..
Benim anlatmak istedigim noktada bu bugun kuruldugunda iyi olan bir firma ömür boyu iyi olucak diye bir sey yok ben en basından beri bunu anlatmak istedim kb işini iyi yapmıs olabilri 1000 musteri toplamıstır sonra bir ara belli nedenlerden iyi hizmet verememiştir sonra kendini yine duzeltmiştir 1300 müsterisi olmustur okotu aradada bazı insanları magdur etmiştir onlarda gelip simdi buraya yazıyodur konu bu kadar basit artık daha yazmayın su konuya varsa sorusu olan pm atsın telefon acsın ben gerekeni cvplarım herkese ii gunler. - 20-07-2007, 11:01:57Oky kardeş sanırım sen başta demek istediğini doğru olarak anlatamadığın için yanlış anladım. Aynı fikirdeysek sorun yok sende kabul ettmişsin kb nin büyüklüğünü iyi bir firma olduğunu başta öyle bir kaç yazı yazınca yazılarından benim yorum çıkmıştı dediğim gibi anlatamadın belki onan öyle oldu.
Ama belki tekrar yalnıs anladım yata sen tekrar yalnıs anlattın yukarda bulunduğun ilde gez demişsin bu işi bilenlere sor demişşisin herkes sana side net ve türk ticaret der demişsin
bence uzaktan yakından alakası yok side neti diyorlarsa bana başta kb yide demeleri lazım öyleyse
side netin bilgiler
Toplam Web Sitesi Yayınlama Referans Sayımız: 1244
kb bunun çok daha üzerinde çünkü
Şahsi düşüncelerim bunlar tekrardan tşk ederim aynı fikirde olduğumuzu bilmek güzel
- 20-07-2007, 12:53:27Benim anlatmak istediklerimi ve benim işini iyi yapanlara dusman olmadıgımı anladıgın için tsk ederim bir laf var bir işi zamanında yaparsan birde duzgun yaparsan dag basındada olsan seni arar bulurlar diye.Benim görüşüm bu sözle aynı yere cıkıyor.byazad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Side net ve turkticarete gelince ben denizli ve manisada sorguladım dediklerim cıkıyor sizin bulundugunuz yerde baska firmalr on plandadır turkiye geneli bir anket yapmak lazım verimli bir sonuc almak için ama ben benim bulundugum yerlerde bunun oldugunu biliyorum sizin oldugunuz yerlerde baska firmaları tercih ediyolardır oda kişinin tercihidir saygı duyarım umarım konu anlasılmıstır herkese yaptıgı işte basarılar allah işini duzgun yapan herkesin yolunu acık etsin. - 20-07-2007, 20:31:10Üyeliği durdurulduTam Başlıga uygun bir konu oldu
Kar Bilişim Almış Başını Gitmiş
yakışmıyor size Kar Bilişim!!! OLMUYOOOOR
Şu Zamanda Para kazanmak Zor Ama Helal Kazanmayacaksan Hiç Kazanma Daha iyi!!! - 20-07-2007, 21:23:27hayırlı olsun banlanmışsınız rozetiniz ile burdan açtırın bakalım banınızı.FullDownload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-07-2007, 09:55:09Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.kb.com.tr hitap etmeyi bilmiyor benim ile de bir tartışması olmuştu forumda ben sadece düzgün hitap ediniz demiştim kötü cevaplar aldım bkn https://www.r10.net/hosting-sikayetle...-kaldim-3.html
- 24-07-2007, 11:02:51kædævræ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de kb'den almayı düşünüyordum. Kişilere bu kadar saygısızca cevaplarından sonra değil almak, gördüğüm yerde kaçarım.
bence uzaktan yakından alakası yok side neti diyorlarsa bana başta kb yide demeleri lazım öyleyse