kædævræ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kb.com.tr hitap etmeyi bilmiyor benim ile de bir tartışması olmuştu forumda ben sadece düzgün hitap ediniz demiştim kötü cevaplar aldım bkn https://www.r10.net/hosting-sikayetle...-kaldim-3.html

Ben de kb'den almayı düşünüyordum. Kişilere bu kadar saygısızca cevaplarından sonra değil almak, gördüğüm yerde kaçarım.