• 26-07-2007, 00:45:11
    #82
    müşterilerine kötü davranan bir firma o kadar alan adı barındırmazdı sanırım ve yorumları olumlu olmazdı müşterisi olmayan kişilere istediği gibi davranabilir herkes bence...Alamış başını gitmiş siz alsanız ne olur almasanız ne olur o firmaya adamlar bir kere kalitesini kabüllendirmişler TR'ye o nedenle burda yazmanız ve konuyu hortlatmanız anlamazsız tabii konuyu hortlatan kb'ye kafayı takan kadavra nickli arkadaşım sanırım kb büyük bir düşmanın...
  • 26-07-2007, 00:59:06
    #83
    bir yorum

    türkticaretde 80bin domain var.domain sayısı kalitenizi göstermez.
  • 26-07-2007, 08:11:06
    #84
    Üyeliği durduruldu
    Msn'de biraz agresif olması dışında, iyi biridir herhalde.

    Domain sayısına değiniyorsunuz ama;

    Şikayet bölümünde veya başka forumlarda İsimTescil & TürkTicaret vs. gibi TR'nin en büyük firmalarını araştırabilirsiniz.

    Başarılarının devamını dilerim.
  • 26-07-2007, 09:00:14
    #85
    Üyeliği durduruldu
    efendim isterseniz bedava verin alabilirler herkes sizden kalite bununla anlaşılmaz!

    Dürüst saygıder sevecen insanlar olmalı....
  • 26-07-2007, 09:04:38
    #86
    Üyeliği durduruldu
    Efendim aldıgım bilgilere göre şu konuda kar bilişimi savunan 3-4 kişi onların adamıymış dikkat edin lütfen

    beyninizi yıkamalarına izin vermeyin...
  • 26-07-2007, 09:06:14
    #87
    Üyeliği durduruldu
    FullDownload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Efendim aldıgım bilgilere göre şu konuda kar bilişimi savunan 3-4 kişi onların adamıymış dikkat edin lütfen

    beyninizi yıkamalarına izin vermeyin...
    Kanıt? Göster elini öpeyim Böyle birşey var mı hakikaten?
  • 26-07-2007, 09:51:01
    #88
    dLd-Huseyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanıt? Göster elini öpeyim Böyle birşey var mı hakikaten?
    hehe yine komikleştin yav yorumu yapanların geneli host firmaları sen rakibi olduğun bir firmayı satış yaptığın bir forumda neden övme gereği duyuyorsun ki şunu anladım kb sana batıyor.
  • 26-07-2007, 10:50:13
    #89
    FullDownload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Efendim aldıgım bilgilere göre şu konuda kar bilişimi savunan 3-4 kişi onların adamıymış dikkat edin lütfen

    beyninizi yıkamalarına izin vermeyin...
    Biz beyin yıkıyoruz Biz amerika değiliz hocam. Ben yeni bir proje geliştireceğim. Kurumsal birileriyle çalışmam gerekiyordu. Ama artık hallettim sanırım Harbiden sana sanırım batıyor..
  • 26-07-2007, 17:03:35
    #90
    GeniusTurkish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz beyin yıkıyoruz Biz amerika değiliz hocam. Ben yeni bir proje geliştireceğim. Kurumsal birileriyle çalışmam gerekiyordu. Ama artık hallettim sanırım Harbiden sana sanırım batıyor..
    Evet batıyor arkadaş kb forum üzerinden satış yapmıyor en azından siz onu bunu bırakında forumlarda kampanya yapmayın kb nin bu forumda kaç tane kampanyası var söylermisiniz kb yi tutmuyorum ama haklının yanında haksızın karşısındayım her zaman.