GeniusTurkish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz beyin yıkıyoruz Biz amerika değiliz hocam. Ben yeni bir proje geliştireceğim. Kurumsal birileriyle çalışmam gerekiyordu. Ama artık hallettim sanırım Harbiden sana sanırım batıyor..
Evet batıyor arkadaş kb forum üzerinden satış yapmıyor en azından siz onu bunu bırakında forumlarda kampanya yapmayın kb nin bu forumda kaç tane kampanyası var söylermisiniz kb yi tutmuyorum ama haklının yanında haksızın karşısındayım her zaman.