sanırım kb büyük bir düşmanın...
Kar Bilişim Almış Başını Gitmiş:)
109
●9.193
- 26-07-2007, 00:45:11müşterilerine kötü davranan bir firma o kadar alan adı barındırmazdı sanırım ve yorumları olumlu olmazdı müşterisi olmayan kişilere istediği gibi davranabilir herkes bence...Alamış başını gitmiş siz alsanız ne olur almasanız ne olur o firmaya adamlar bir kere kalitesini kabüllendirmişler TR'ye o nedenle burda yazmanız ve konuyu hortlatmanız anlamazsız tabii konuyu hortlatan kb'ye kafayı takan kadavra nickli arkadaşım
sanırım kb büyük bir düşmanın...
- 26-07-2007, 08:11:06Üyeliği durdurulduMsn'de biraz agresif olması dışında, iyi biridir herhalde.
Domain sayısına değiniyorsunuz ama;
Şikayet bölümünde veya başka forumlarda İsimTescil & TürkTicaret vs. gibi TR'nin en büyük firmalarını araştırabilirsiniz.
Başarılarının devamını dilerim. - 26-07-2007, 09:00:14Üyeliği durdurulduefendim isterseniz bedava verin alabilirler herkes sizden kalite bununla anlaşılmaz!
Dürüst saygıder sevecen insanlar olmalı.... - 26-07-2007, 09:04:38Üyeliği durdurulduEfendim aldıgım bilgilere göre şu konuda kar bilişimi savunan 3-4 kişi onların adamıymış dikkat edin lütfen
beyninizi yıkamalarına izin vermeyin... - 26-07-2007, 09:06:14Üyeliği durdurulduKanıt? Göster elini öpeyimFullDownload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle birşey var mı hakikaten?
- 26-07-2007, 09:51:01dLd-Huseyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hehe yine komikleştin yav yorumu yapanların geneli host firmaları sen rakibi olduğun bir firmayı satış yaptığın bir forumda neden övme gereği duyuyorsun ki şunu anladım kb sana batıyor.
- 26-07-2007, 10:50:13Biz beyin yıkıyoruzFullDownload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz amerika değiliz hocam. Ben yeni bir proje geliştireceğim. Kurumsal birileriyle çalışmam gerekiyordu. Ama artık hallettim sanırım
Harbiden sana sanırım batıyor..
- 26-07-2007, 17:03:35Evet batıyor arkadaş kb forum üzerinden satış yapmıyor en azındanGeniusTurkish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz onu bunu bırakında forumlarda kampanya yapmayın kb nin bu forumda kaç tane kampanyası var söylermisiniz kb yi tutmuyorum ama haklının yanında haksızın karşısındayım her zaman.
Biz amerika değiliz hocam. Ben yeni bir proje geliştireceğim. Kurumsal birileriyle çalışmam gerekiyordu. Ama artık hallettim sanırım