müşterilerine kötü davranan bir firma o kadar alan adı barındırmazdı sanırım ve yorumları olumlu olmazdı müşterisi olmayan kişilere istediği gibi davranabilir herkes bence...Alamış başını gitmiş siz alsanız ne olur almasanız ne olur o firmaya adamlar bir kere kalitesini kabüllendirmişler TR'ye o nedenle burda yazmanız ve konuyu hortlatmanız anlamazsız tabii konuyu hortlatan kb'ye kafayı takan kadavra nickli arkadaşım sanırım kb büyük bir düşmanın...