dLd-Huseyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanıt? Göster elini öpeyim Böyle birşey var mı hakikaten?
hehe yine komikleştin yav yorumu yapanların geneli host firmaları sen rakibi olduğun bir firmayı satış yaptığın bir forumda neden övme gereği duyuyorsun ki şunu anladım kb sana batıyor.