Hakkaten yazık yaw arkadaşlar eğri oturup doğru konuşalım adamın nslerine yönlenmiş domain sayısı bellidir. Beğenilmesse rağbet görmez bu birinci mantık yolu ikincisi burası TÜRKİYE / DİYARBAKIR herkes anayasa bağlıdır hak hukuk kuralı geçerlidir. Hakszılığa uğradıysan mağdursan açarsın davanı alırsın tazmınatını olay bu kadar basit. Herkes işini yapsın eline rozetini alan ona ne amaçla verilmişse o rozet o amaçta kullansın. kişisel amaçları için makamını kullanan bir insan ....'dır. Unutmayın herkesin babası arkası var kimse gelip böylesine güzel bir forumda çok değerli coder arkadaşlarımızla bu işi prof anlamda yapan arkadaşlarımızın önünde gelip klavye dayılığı yapmasın kendini sadece o davranışıyla rezil eder. Diyeceğim bunlar bana göre bu konunun çoktan kapatılması hatta silinmesi lazımdı Kategori Modları tarafından. R10 Etiğine Aykırı bence. Herkese iyi çalışmalar dilerim sağ duyulu olmaya seviyeli olmaya davet ediyorum herkesi iyi günler..