permaximum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam o adam gelip astığım astık yapamaz (yaparsa yasal yollarla hakkınızı arasınız ya da iş aşırı boyuta gelirse kendinizi savunursunuz) ama kimse de ne olursa olsun devletin güvenlik gücüne kurşun sıkamaz.Hele bu eylem topluca yapılırsa işte o zaman ortalık karışır.
Mesajım Kople Yanlış Anlaşılmış Ben Kimseyi Savunmuyorum Yada Yermiyorum . SAdece Demek İstediğim Gittiği Yerde Ben Guvenlik Gorevlisiyim İsteidğimi Yaparım Diyemez .Kaldiki Şikayet EDersin Demişsin Gelen Guvenlik Gorevlisi Kimi Kime Şikayet Ediyorsun Biraz Garip Olmaz Mı

Son Olarak Herşey Konuşularak Çözülmeli Bunun Dışındaki Tüm Yontemler İnsanlık Dışıdır!!!