Allah Allah boş konusmayı ne kadar çok seviyorsunuz yahu

Önce o adam kadar ondan sonra eleştirin. Konuda kapansın. Bir icraatınızı görelim adam almış gitmiş işte helal olup tebrik etmek varken ne bu msjlar saçma sapan .... herkes kendi bacagından asılır...

Başarılar kabe