hostpolice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
genç derken kendinizi kasdettiniz sanırım hayat güzel ama bazı şeyleri kabullenmek lazım ahmet bey nede olsa hayatın acı gerçekleri bunlar.
ben 10 defa cevap yazdım sen hala anlamıyorsun, kendi bildiğini söylüyorsun. Bizde bu iş içinde 1 senedir varız çok eski değiliz ama yine senden iyi biliyoruz. ben genelleme yapmaya çalışırken siz KB ye yorumluyorsunuz, bir firma illa ömür boyunca iyi hizmet verecek diye bir şart yok bunu kabullenin, dün türkticaret vardı o bitti isimtescil geldi şimdi oda bitecek sıraya başkası gelecek bu herkes için geçerli KB içinde bizim içinde herkes içinde, konuyu fazla uzatmayalım yeterince uzadı ve başlıktan çıktı.