hostpolice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hazmetmek kolay değil sonuçta hepiniz aynı camiia içindesiniz tebrik edeceğinize kötülüyorsunuz ve kötülenecek bir yanı yok çok haklısın arkadaşoım konuyu takip ediyorum gerçekten bu mesajı görünce insanlık ölmemiş dedim.
tamam, hayat güzel herşey sizin bildiğiniz gibi böyle devam edin gençler