Alan adını bir müddet sürekli ücretsiz olarak dagıttılar.Bizim Türk milletimiz mantıgı ''nerede beleş oraya yerleş'' hesabında nereye yerleştiklerini bilemedi.
Şimdi mantıklı olarak bakmayı bir kez daha denermisiniz lütfen ?
Kb den daha ucuz veren yerler var herhalde 1400 tane bedava alan adı dağıtmadılar değilmi inan bu konuda kb ye karşı çok haksızsınız bir çıkarım yok kb ye karşı ama kb bence çoğu konuda haklı.Kaliteli hizmet olmasaydı kimse gidipte ordan almazdı örnek turkticaret herşeyi yapıyor ama akıllı bilinçli nerde kim gider oraya siz gidermisiniz sizce ?