• 02-03-2009, 21:59:57
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tekrar böyle bir hizmet için teşekürederiz
    size bir öneride bulunacağım
    malum ttnet wifi milleti kazıklama mantığı ile kurulmuş bir sistem ve türkede olduğu gibi bursanın en önemli yerlerinde hizmet veriyorlar
    bursada insanların çoğunlukta olduğu özelikle iş yaşamının yoğun olduğu yerlerde hizmet vermelisiniz
    örnek olarak
    Bursa Terminali
    Buttim
    AsMerkez
    Korupark
    zaferplaza
    altıparmak
    çekirge
    fatihsultanmehmetbulvarı
    buralara öncelik verirseniz bursada iş ve eğlence çoğunlukla bu bölgelerde
    saygılar
    Projeye destek vermek isteyen mekan sahipleri, alisveris merkezleri ile anlasmalar yapilmaya baslandi. Bu cercevede Altiparmak ve Setbasinda bugun tamamlanan Hotspot noktalarimiz ile sinyalimizi yakalamaniz artik mumkun.

    Cok kisa bir surede gelen tum talepleri degerlendiriyor olacagiz. Ayrintilar icin www.kablosuz.com.tr
  • 02-03-2009, 23:58:50
    Misafir
    Ücretsiz kablosuz internet hizmeti verdiğimiz toplam 53 gün boyunca abonelerimiz;
    4825 saat, 32 dk. 52 sn. internet kullanarak, 94.27 GB upload 1.33 TB download gerçekleştirmişlerdir.

    53 günde == 1.33 TB
    Gerçekten güzel bir sistem oldu...
  • 03-03-2009, 00:43:17
    her geçen gün bursa içerisinde yaygınlaşıyor, Gerçekten çok güzel bir hizmet. Umarım yakında yıldırım taraflarınada gelir
  • 03-03-2009, 01:06:59
    4 yıldır diyorum ; DGN bir ayrıcalıktır...
    Herkes bunu tatmalı

    Saygılarımla;
    Muhammet ŞİMŞEK
  • 03-03-2009, 09:27:15
    BySiMSeK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 yıldır diyorum ; DGN bir ayrıcalıktır...
    Herkes bunu tatmalı
    Saygılarımla;
    Muhammet ŞİMŞEK
    Tesekkur ederim Muhammet Bey.
  • 03-03-2009, 09:28:56
    Dağhan bey nilüferede istiyoruz.
  • 03-03-2009, 09:29:57
    DGN benim de yakından takip etmeye çalıştığım bir şirket ve gerçekten iyi işler çıkartıyorlar.. Önce web projeleri şimdi ise kablosuz ile bursada ekol olma yolunda ilerliyorlar.. artık arkadaşlarımın burda wireless var mıdır sorusuna rahatlıkla var diye cevap verebiliyorum, teşekkür ederim : )
  • 05-03-2009, 11:30:10
    Dağhan bey, Ofisinize sunucu getirmek yerine kent meydanına falan mı koysaydık diye düsünüyorum

    Eminim veri merkezinde olduğu gibi kablosuz bağlantınızda sorunsuz olarak çalışıyordur.

    Başarılarınızın devamını dilerim.
  • 05-03-2009, 14:03:02
    Daghan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tesekkur ederim Muhammet Bey.
    Rica ederim.
    Gerçekler bunlar,zaten DGN ile çalışmayan DGN' yi çok iyi anlatamaz.
    Projeler hayata geçince daha farklı olacağına inanıyorum.
    Zaman herşeyi çok iyi gösterecek.
    Şuanda PLUS' ı bekliyoruz.

    Saygılarımla;
    Muhammet ŞİMŞEK