• 11-01-2009, 22:15:27
    #55
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten çok güzel bir uygulama.
  • 11-01-2009, 22:42:42
    #56
    Süper hizmet !

    Bu işten para kazanmak için o bölgede internet kafe açabilirsiniz?
  • 11-01-2009, 22:45:32
    #57
    Misafir
    Peki diyelim wireless anten kurduk...
    1500-2000 $ para verdik...
    Peki network'u nerden alacağız...
    Bize nasıl ulaşacak network
  • 11-01-2009, 22:50:32
    #58
    By.Adsl daghan abinin cevap vermesi daha iyi olur
  • 11-01-2009, 23:03:46
    #59
    Süper hizmet tebrik ediyorum sizi.. Yalnız mollaarap & teleferik civarını unutmayalım
  • 11-01-2009, 23:13:48
    #60
    Tebrik ederim, gerçekten çok güzel bir çalışma. Düşünmekten öte, hayata geçirmek hem maddiyat, hem bilgi, hem de cesaret ister. Tebrikler ve Türkiye'de internetin gelişmesine katkıda bulunduğunuz için de teşekkürler.
  • 12-01-2009, 00:05:59
    #61
    Üyeliği durduruldu
    eshkidadlieric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süper hizmet tebrik ediyorum sizi.. Yalnız mollaarap & teleferik civarını unutmayalım
    Mollarap ve mollafenari taraflarına insan zor çıkıyor.Net nasıl gelsin yaw
  • 12-01-2009, 01:22:00
    #62
    Peki bu baz istasyonlarının çoğalması ve tek şehir için konuşuyorum, hemen hemen her bölgede erişim varken yoğunluktan dolayı bu hatlarda göçmeler veyahut ağırlaşmalar yada sorunlar olabilir mi? Yani ücretsiz diye eminim ki tüm şehirde kapsama alanında ise epey bir yoğunluk olur.
  • 12-01-2009, 01:46:03
    #63
    Sener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bu baz istasyonlarının çoğalması ve tek şehir için konuşuyorum, hemen hemen her bölgede erişim varken yoğunluktan dolayı bu hatlarda göçmeler veyahut ağırlaşmalar yada sorunlar olabilir mi? Yani ücretsiz diye eminim ki tüm şehirde kapsama alanında ise epey bir yoğunluk olur.
    her aboneye 10 mbit hat verdiklerine göre abone sayısına göre alt yapı yatırımını otomatik artırmaları gerecek
    kullanıcı sayısı artıkça alt yapıya hatlara yatırım yaparsa sorun olmaz

    ancak 10mbit beleş verdiğinizde her yerde millet adsl kullanmayı bırakır bence
    sonra nemi olur bilmem türk telekom size verdiği hizmeti bi bahane ile durdurmazsa iyi