DGN'den Bursalılar'a Müjde!
166
●21.178
- 11-01-2009, 23:03:46Süper hizmet tebrik ediyorum sizi.. Yalnız mollaarap & teleferik civarını unutmayalım
- 12-01-2009, 00:05:59Üyeliği durdurulduMollarap ve mollafenari taraflarına insan zor çıkıyor.Net nasıl gelsin yaweshkidadlieric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2009, 01:22:00Peki bu baz istasyonlarının çoğalması ve tek şehir için konuşuyorum, hemen hemen her bölgede erişim varken yoğunluktan dolayı bu hatlarda göçmeler veyahut ağırlaşmalar yada sorunlar olabilir mi? Yani ücretsiz diye eminim ki tüm şehirde kapsama alanında ise epey bir yoğunluk olur.
- 12-01-2009, 01:46:03her aboneye 10 mbit hat verdiklerine göre abone sayısına göre alt yapı yatırımını otomatik artırmaları gerecekSener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullanıcı sayısı artıkça alt yapıya hatlara yatırım yaparsa sorun olmaz
ancak 10mbit beleş verdiğinizde her yerde millet adsl kullanmayı bırakır bence
sonra nemi olur bilmem
türk telekom size verdiği hizmeti bi bahane ile durdurmazsa iyi