• 19-01-2009, 14:15:18
    #82
    Üyeliği durduruldu
    1-2 km İle kaçiyorum


    Çekirqe Tarafına kurulursa süper oluR

    GüzeL bir hizmet , Başarilarinizin devamini dilerim.
  • 19-01-2009, 18:53:18
    #83
    şuanda bu ağ üzerinden bağlanıyorum gayet hızlı
  • 20-01-2009, 12:24:31
    #84
    Biz Bursa'da oldugumuz surece oncelikle ilimize sonrada hizmet verdigimiz sektore sunacagimiz ucretsiz hizmetler bitmeyecek.
    https://www.r10.net/yeni-web-siteleri...ini-duyur.html

    Kablosuz Projesinde suan kayitli 200 u askin abone bulunmakta. Bunun yaninda anlik hizmeti kullanan abone sayisi 20 den asagiya dusmemekte. 10 gun gibi bir surede boyle bir kullanima ulastiysak, ilerleyen gunlerde abone sayisinin kartopu misali buyuyecegi kesin.
  • 20-01-2009, 21:52:10
    #85
    daghan sisteme abone olamıyorum cep telefona kod gelmiyor sms le
    turkcell faturalı hatım
    sanırım sorun var hal edersen bizde faydalanalım iphonumuzla hizmetten
  • 20-01-2009, 22:07:08
    #86
    ben şimdi kayıt oldum bir problem yaşamadım
  • 23-01-2009, 19:11:25
    #87
    DGN İyi bir hizmet veriyor
    İyi güzelde ilerde fiyatlandırma olucaktır(iyice sömürün) Sonsuza kadar bedava hızlı internet erişimi vermezler ayrıca cok kişi hata baglanınca baglantıda yavaslama olmazmı?(herkes indirme yaparsa ) .

    İlerde ücretlendirme olursa fiyat ne kadar olucaktır tahminen söylerseniz sevinirim
  • 23-01-2009, 22:59:01
    #88
    Misafir
    Yavaşlama olması söz konusu olamaz çünkü DGN'nin şu andaki kullandığı aktif hattı 400 mbit vede sürekli hattı büyütüyorlar...
  • 24-01-2009, 03:09:32
    #89
    Wireless yapısıda önemli 54 Mbit Noktadan noktaya yapıyorlarsa 2. Bölge Maksimum 54 Mbps destekleyebilir.Yapıyı Bilmediğim için birşey söyleyemiyorum.Bence bu hizmet dgn teknoloji için büyük bir artı.Ben Firmayı ilk bu şekilde tanıdım.Geçen yaz sanırım.Bursaya gittiğimde bir çay bahçesinde laptop ile birçok işimi görebilmiştim.Birinin Kotasını kullanıyor olabilirmiyim diye IP adresine whois çektiğim Zaman DGN TEKNOLOJİ yazmaktaydı.2. Sefer gittiğimde ağ şifreliydi üzülmüştüm biraz :P

    Gayet güzel bir proje.Başarılar DGN
  • 24-01-2009, 03:22:01
    #90
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    ben bursada kanalboyunda oturuyorum ... çekmez mı acaba oradan ?