DGN İyi bir hizmet veriyor
İyi güzelde ilerde fiyatlandırma olucaktır(iyice sömürün) Sonsuza kadar bedava hızlı internet erişimi vermezler ayrıca cok kişi hata baglanınca baglantıda yavaslama olmazmı?(herkes indirme yaparsa ) .

İlerde ücretlendirme olursa fiyat ne kadar olucaktır tahminen söylerseniz sevinirim