DGN İyi bir hizmet veriyor
İyi güzelde ilerde fiyatlandırma olucaktır(iyice sömürün) Sonsuza kadar bedava hızlı internet erişimi vermezler

ayrıca cok kişi hata baglanınca baglantıda yavaslama olmazmı?(herkes indirme yaparsa

) .
İlerde ücretlendirme olursa fiyat ne kadar olucaktır tahminen söylerseniz sevinirim