çok güzel bi proje.
Kimsenin (henüz) sormadığı sorular:
1- spam yapılabilir mi
2- birisi kaçak kart girerse sizin ip adresiniz üzerinden başlatılacak yasal takibatta savcıya ne hesap verilecek
3- hangi portlar kullanıma açık
4- anti-damping yasasıyla ilgili bişeyleri araştırdınız mı
Saygılar
Engin
DGN'den Bursalılar'a Müjde!
166
●21.178
- 12-01-2009, 22:01:39SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üyelik formu koymuşlar. Belirlenen kullanıcı adı şifreyle bağlanıldımı demekki statik ip atanacak (nat yapılmış veya real ip). Demekki kullanıcının ipsi kayıtlı. Üyelik formunu incelerseniz gsm numarası kontrol ediliyor (sms ile).
Tüm portlar açılsada bir zararı dokunmaz artık.
Demekki 1.,2.,3. soruları sormaya gerek kalmıyor.
Anti-damping ilede bir bağlantı kuramadım? - 14-01-2009, 13:33:22Netfactor bulunduğu bölgede bu hizmeti veriyor altunizadeye yakınsanız iletişime geçinSeqqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ancak ücretli bi hizmet
- 15-01-2009, 21:52:35Merhabattnetdc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verilen hizmetden oturu heyecanladiginizi yazinizdan anladim
Sizde Bursa'da oldugunuza gore hizmetden kolayca faydalanabilir ve cevrenize tavsiyede bulunabilirsiniz.
Genel sorular yaninda, (neden bedava, nasil bedava, daha sonradan ucretli olacak mi?) cokca karsilastigimiz diger soru "Hizmet kullaniliyor mu?", "Ne kadar kullaniliyor?" oluyor...
KABLOSUZ.COM.TR ana sayfa altinda yeralan mini bir istatistik bolumu ile bu sorunun cevabini vermek istedik.
Clientlerin gonderdikleri kullanim bilgileri ile olusturulan bu veriler bagli olduklari her dakikada ve baglantiyi kestikleri-kaybettikleri an guncellenmektedir.
Ornek:
Alıntı - 15-01-2009, 23:42:25MisafirSitede istatik olarak mrtg istatikleride olsa iyi olur...
Network ve enerji son durum, internet erişim durumu, MRTG raporları, UPS raporları deki gibi kablosuz.com.tr koysalar daha aktif olacağını umuyorum...
Ah Keşke İstanbul Anadolu Yakasındada Böyle Bir Hizmet Olsa
) 1 Mbitde Yeterli :P Netfactor den beklerim böyle bir hizmet