• 12-01-2009, 19:36:44
    #73
    çok güzel bi proje.


    Kimsenin (henüz) sormadığı sorular:
    1- spam yapılabilir mi
    2- birisi kaçak kart girerse sizin ip adresiniz üzerinden başlatılacak yasal takibatta savcıya ne hesap verilecek
    3- hangi portlar kullanıma açık
    4- anti-damping yasasıyla ilgili bişeyleri araştırdınız mı


    Saygılar

    Engin
  • 12-01-2009, 19:48:09
    #74
    bir soruda ben sorayım
    her aboneye dedicated 10mbit hat verildiğini söylediniz peki her aboneye ayrı ip adresimi veriyorsunuz yoksa ortak birkaç ip adresini tüm aboneler mi kullanıyor?
  • 12-01-2009, 22:01:39
    #75
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzel bi proje.


    Kimsenin (henüz) sormadığı sorular:
    1- spam yapılabilir mi
    2- birisi kaçak kart girerse sizin ip adresiniz üzerinden başlatılacak yasal takibatta savcıya ne hesap verilecek
    3- hangi portlar kullanıma açık
    4- anti-damping yasasıyla ilgili bişeyleri araştırdınız mı


    Saygılar

    Engin

    Üyelik formu koymuşlar. Belirlenen kullanıcı adı şifreyle bağlanıldımı demekki statik ip atanacak (nat yapılmış veya real ip). Demekki kullanıcının ipsi kayıtlı. Üyelik formunu incelerseniz gsm numarası kontrol ediliyor (sms ile).
    Tüm portlar açılsada bir zararı dokunmaz artık.

    Demekki 1.,2.,3. soruları sormaya gerek kalmıyor.

    Anti-damping ilede bir bağlantı kuramadım?
  • 14-01-2009, 12:02:51
    #76
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Ah Keşke İstanbul Anadolu Yakasındada Böyle Bir Hizmet Olsa ) 1 Mbitde Yeterli :P Netfactor den beklerim böyle bir hizmet ) ücretlide olabilir )
  • 14-01-2009, 13:33:22
    #77
    Seqqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah Keşke İstanbul Anadolu Yakasındada Böyle Bir Hizmet Olsa ) 1 Mbitde Yeterli :P Netfactor den beklerim böyle bir hizmet ) ücretlide olabilir )
    Netfactor bulunduğu bölgede bu hizmeti veriyor altunizadeye yakınsanız iletişime geçin ancak ücretli bi hizmet
  • 14-01-2009, 13:38:16
    #78
    Bursaya taşınayım ben.Evde 4096 kpbs 4 modem ücretine ev kiralarım
  • 15-01-2009, 21:20:11
    #79
    doğan bey güzel bir çalışma

    Diğer bölgelere nottadan dağıtabilirler sanıyorum kablosuz internet erişiminde önde olduğunuzu biliyoruz çalışmanızı taktire şayen buluyorum

    Çalışmalarınızda Başarılar Diliyorum Yeni Yerinizide Sabırla Bekliyorum

    Saygılarımla.
  • 15-01-2009, 21:52:35
    #80
    ttnetdc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğan bey güzel bir çalışma
    Diğer bölgelere nottadan dağıtabilirler sanıyorum kablosuz internet erişiminde önde olduğunuzu biliyoruz çalışmanızı taktire şayen buluyorum
    Çalışmalarınızda Başarılar Diliyorum Yeni Yerinizide Sabırla Bekliyorum
    Saygılarımla.
    Merhaba
    Verilen hizmetden oturu heyecanladiginizi yazinizdan anladim Sizde Bursa'da oldugunuza gore hizmetden kolayca faydalanabilir ve cevrenize tavsiyede bulunabilirsiniz.

    Genel sorular yaninda, (neden bedava, nasil bedava, daha sonradan ucretli olacak mi?) cokca karsilastigimiz diger soru "Hizmet kullaniliyor mu?", "Ne kadar kullaniliyor?" oluyor...

    KABLOSUZ.COM.TR ana sayfa altinda yeralan mini bir istatistik bolumu ile bu sorunun cevabini vermek istedik.

    Clientlerin gonderdikleri kullanim bilgileri ile olusturulan bu veriler bagli olduklari her dakikada ve baglantiyi kestikleri-kaybettikleri an guncellenmektedir.


    Ornek:
    Alıntı
    Ücretsiz kablosuz internet hizmeti verdiğimiz toplam 7 gün boyunca abonelerimiz;
    499 saat, 29 dk. 10 sn. internet kullanarak, 11.20 GB upload 92.82 GB download gerçekleştirmişlerdir.
  • 15-01-2009, 23:42:25
    #81
    Misafir
    Sitede istatik olarak mrtg istatikleride olsa iyi olur...
    Network ve enerji son durum, internet erişim durumu, MRTG raporları, UPS raporları deki gibi kablosuz.com.tr koysalar daha aktif olacağını umuyorum...