Dağhan bey, Ofisinize sunucu getirmek yerine kent meydanına falan mı koysaydık diye düsünüyorum
Eminim veri merkezinde olduğu gibi kablosuz bağlantınızda sorunsuz olarak çalışıyordur.
Başarılarınızın devamını dilerim.
DGN benim de yakından takip etmeye çalıştığım bir şirket ve gerçekten iyi işler çıkartıyorlar.. Önce web projeleri şimdi ise kablosuz ile bursada ekol olma yolunda ilerliyorlar.. artık arkadaşlarımın burda wireless var mıdır sorusuna rahatlıkla var diye cevap verebiliyorum, teşekkür ederim : )
Bu ulke daha iyi seyleride hak ediyor. Gucumuzun yettigi noktaya kadar sektore yatirim yapmaya devam edecegiz.
Rica ederim.
Gerçekler bunlar,zaten DGN ile çalışmayan DGN' yi çok iyi anlatamaz.
Projeler hayata geçince daha farklı olacağına inanıyorum.
Zaman herşeyi çok iyi gösterecek.
Şuanda PLUS' ı bekliyoruz.
Saygılarımla;
Muhammet ŞİMŞEK
bizzat kullandım ve kalitesine şahit oldum. Herkesin bu şekilde insanlara bedava ama cok faydalı hizmetler üretmesi dileğiyle. Teşekkürler Dağhan bey, Teşekkürler DGN
bizzat kullandım ve kalitesine şahit oldum. Herkesin bu şekilde insanlara bedava ama cok faydalı hizmetler üretmesi dileğiyle. Teşekkürler Dağhan bey, Teşekkürler DGN
Bizim yaptigimiz calismalar yaninda kurumla yurutulecek birtakim calismalarda oldugundan konu sadece bizimle ilintili degil. Ancak Bursa'ya ucretsiz kablosuz internet verecek olacagimiz bir gercek.