• 05-03-2009, 14:58:11
    Junkmail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dağhan bey, Ofisinize sunucu getirmek yerine kent meydanına falan mı koysaydık diye düsünüyorum
    Eminim veri merkezinde olduğu gibi kablosuz bağlantınızda sorunsuz olarak çalışıyordur.
    Başarılarınızın devamını dilerim.
    Kendi kendimize rakip olduk desenize

    hayis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DGN benim de yakından takip etmeye çalıştığım bir şirket ve gerçekten iyi işler çıkartıyorlar.. Önce web projeleri şimdi ise kablosuz ile bursada ekol olma yolunda ilerliyorlar.. artık arkadaşlarımın burda wireless var mıdır sorusuna rahatlıkla var diye cevap verebiliyorum, teşekkür ederim : )
    Bu ulke daha iyi seyleride hak ediyor. Gucumuzun yettigi noktaya kadar sektore yatirim yapmaya devam edecegiz.

    BySiMSeK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim.
    Gerçekler bunlar,zaten DGN ile çalışmayan DGN' yi çok iyi anlatamaz.
    Projeler hayata geçince daha farklı olacağına inanıyorum.
    Zaman herşeyi çok iyi gösterecek.
    Şuanda PLUS' ı bekliyoruz.
    Saygılarımla;
    Muhammet ŞİMŞEK
    Havalarin guzel gitmesi dilegi ile birlikte yaz baslarinda herkes icin cok hayirli olacagina emin olabilirsiniz. Ayrintilar icin DGN Plus - Turkiye’nin Teknoloji Merkezi Yukseliyor. Bursa Datacenter, Veri merkezi
  • 13-03-2009, 01:48:55
    yıldırım ve meslek civarlarında henüz yok değil mi daha gelmedi
  • 13-03-2009, 23:11:52
    bizzat kullandım ve kalitesine şahit oldum. Herkesin bu şekilde insanlara bedava ama cok faydalı hizmetler üretmesi dileğiyle. Teşekkürler Dağhan bey, Teşekkürler DGN
  • 14-03-2009, 10:54:13
    muratcelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizzat kullandım ve kalitesine şahit oldum. Herkesin bu şekilde insanlara bedava ama cok faydalı hizmetler üretmesi dileğiyle. Teşekkürler Dağhan bey, Teşekkürler DGN
    Ilginize tesekkur ederim.
  • 14-03-2009, 10:54:48
    Üyeliği durduruldu
    Nilüfere gelicekmi acaba dağhan bey
  • 14-03-2009, 11:16:52
    yedeksubay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nilüfere gelicekmi acaba dağhan bey
    Bizim yaptigimiz calismalar yaninda kurumla yurutulecek birtakim calismalarda oldugundan konu sadece bizimle ilintili degil. Ancak Bursa'ya ucretsiz kablosuz internet verecek olacagimiz bir gercek.
  • 18-03-2009, 00:18:04
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İşte bu çok iyi
    Yıldırım belediyesinede bi çanak taksanız keyfimize diyecek olmayacak

    Bu gibi projeleriniz için çok teşekkür ederim. “İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır”.
  • 18-03-2009, 00:21:58
    Trabzonda olacak ki: )=
  • 19-03-2009, 23:51:00
    Heleki kent meydanına yerleşince tadından yenmiyir