Konu
DGN'den Bursalılar'a Müjde!
13-03-2009, 23:11:52
#111
muratcelebi
bizzat kullandım ve kalitesine şahit oldum. Herkesin bu şekilde insanlara bedava ama cok faydalı hizmetler üretmesi dileğiyle. Teşekkürler Dağhan bey, Teşekkürler DGN