Junkmail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dağhan bey, Ofisinize sunucu getirmek yerine kent meydanına falan mı koysaydık diye düsünüyorum
Eminim veri merkezinde olduğu gibi kablosuz bağlantınızda sorunsuz olarak çalışıyordur.
Başarılarınızın devamını dilerim.
Kendi kendimize rakip olduk desenize

hayis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DGN benim de yakından takip etmeye çalıştığım bir şirket ve gerçekten iyi işler çıkartıyorlar.. Önce web projeleri şimdi ise kablosuz ile bursada ekol olma yolunda ilerliyorlar.. artık arkadaşlarımın burda wireless var mıdır sorusuna rahatlıkla var diye cevap verebiliyorum, teşekkür ederim : )
Bu ulke daha iyi seyleride hak ediyor. Gucumuzun yettigi noktaya kadar sektore yatirim yapmaya devam edecegiz.

BySiMSeK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rica ederim.
Gerçekler bunlar,zaten DGN ile çalışmayan DGN' yi çok iyi anlatamaz.
Projeler hayata geçince daha farklı olacağına inanıyorum.
Zaman herşeyi çok iyi gösterecek.
Şuanda PLUS' ı bekliyoruz.
Saygılarımla;
Muhammet ŞİMŞEK
Havalarin guzel gitmesi dilegi ile birlikte yaz baslarinda herkes icin cok hayirli olacagina emin olabilirsiniz. Ayrintilar icin DGN Plus - Turkiye’nin Teknoloji Merkezi Yukseliyor. Bursa Datacenter, Veri merkezi