• 15-01-2010, 12:27:35
    Çok güzel bir hizmet, başarılar dilerim.
  • 15-01-2010, 17:11:28
    vay be resmen oha yani tebrikler..
  • 15-01-2010, 19:24:12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Helal olsun DGN ..

    TtNet'ten para karsılıgı adı 8 mb kendi 1mb interneti kullaniyoz. Siz bedava veriyorsunuz tebrik ederim..
  • 15-01-2010, 19:50:13
    Üyeliği durduruldu
    DGN Kendini aştı. Hakikaten hizmet kalitesi süper.
  • 25-01-2010, 16:50:09
    Arkadaşlar ben hizmeti kullandım kent meydanında

    Dgn ye teşekkür ediyorum datacenter kalitesiylede türkiyede bir ekol olma yolundadır.
  • 26-01-2010, 00:59:58
    Tek bir şey söylenebilir:

    Bu zamana kadar neredeydiniz? Başarılarınızın devamını diliyoruz..
  • 26-01-2010, 01:04:44
    Helal olsun diyorum.

    Kaliteli bir iş çıkarıyorsunuz.
  • 27-01-2010, 17:08:25
    Süper bir hizmet umarım zamanla daha geniş alanlara verirsiniz.
  • 27-01-2010, 17:24:17
    Tebrikler iyi güzel hoş, ancak son günlerde yaşanan anlık ping yükselmelerini hallederseniz herşey daha güzel olacak, son günlerde çok sorun yaşattı bu pinglerin yükselme olayı.

    Not : Koşanbit müşterisiyim.