Peki bu baz istasyonlarının çoğalması ve tek şehir için konuşuyorum, hemen hemen her bölgede erişim varken yoğunluktan dolayı bu hatlarda göçmeler veyahut ağırlaşmalar yada sorunlar olabilir mi? Yani ücretsiz diye eminim ki tüm şehirde kapsama alanında ise epey bir yoğunluk olur.