Sener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki bu baz istasyonlarının çoğalması ve tek şehir için konuşuyorum, hemen hemen her bölgede erişim varken yoğunluktan dolayı bu hatlarda göçmeler veyahut ağırlaşmalar yada sorunlar olabilir mi? Yani ücretsiz diye eminim ki tüm şehirde kapsama alanında ise epey bir yoğunluk olur.
her aboneye 10 mbit hat verdiklerine göre abone sayısına göre alt yapı yatırımını otomatik artırmaları gerecek
kullanıcı sayısı artıkça alt yapıya hatlara yatırım yaparsa sorun olmaz

ancak 10mbit beleş verdiğinizde her yerde millet adsl kullanmayı bırakır bence
sonra nemi olur bilmem türk telekom size verdiği hizmeti bi bahane ile durdurmazsa iyi