Dağhan bey, Ofisinize sunucu getirmek yerine kent meydanına falan mı koysaydık diye düsünüyorum

Eminim veri merkezinde olduğu gibi kablosuz bağlantınızda sorunsuz olarak çalışıyordur.

Başarılarınızın devamını dilerim.