Konu
DGN'den Bursalılar'a Müjde!
05-03-2009, 11:30:10
#107
Junkmail
Dağhan bey, Ofisinize sunucu getirmek yerine kent meydanına falan mı koysaydık diye düsünüyorum
Eminim veri merkezinde olduğu gibi kablosuz bağlantınızda sorunsuz olarak çalışıyordur.
Başarılarınızın devamını dilerim.