Tesekkur ederim Muhammet Bey.
Rica ederim.
Gerçekler bunlar,zaten DGN ile çalışmayan DGN' yi çok iyi anlatamaz.
Projeler hayata geçince daha farklı olacağına inanıyorum.
Zaman herşeyi çok iyi gösterecek.
Şuanda PLUS' ı bekliyoruz.
Saygılarımla;
Muhammet ŞİMŞEK