Daghan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tesekkur ederim Muhammet Bey.
Rica ederim.
Gerçekler bunlar,zaten DGN ile çalışmayan DGN' yi çok iyi anlatamaz.
Projeler hayata geçince daha farklı olacağına inanıyorum.
Zaman herşeyi çok iyi gösterecek.
Şuanda PLUS' ı bekliyoruz.

Saygılarımla;
Muhammet ŞİMŞEK