BySiMSeK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 yıldır diyorum ; DGN bir ayrıcalıktır...
Herkes bunu tatmalı
Saygılarımla;
Muhammet ŞİMŞEK
Tesekkur ederim Muhammet Bey.