Konu
DGN'den Bursalılar'a Müjde!
03-03-2009, 09:27:15
#104
Daghan
BySiMSeK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
4 yıldır diyorum ; DGN bir ayrıcalıktır...
Herkes bunu tatmalı
Saygılarımla;
Muhammet ŞİMŞEK
Tesekkur ederim Muhammet Bey.