Konu
DGN'den Bursalılar'a Müjde!
03-03-2009, 01:06:59
#103
BySiMSeK
4 yıldır diyorum ; DGN bir ayrıcalıktır...
Herkes bunu tatmalı
Saygılarımla;
Muhammet ŞİMŞEK