Bizim cihazlarda henüz bir gelişme yok kapalı.İnşallah fiziksel arıza olmamıştır.
Telefonlada henüz bilgi alamadık.
Enerji sorunu düzeldimi devam ediyormu bakalım kısa sürede netleşir
Radore Erişim Sorunu
296
●36.147
- 05-05-2018, 02:11:04Yahu böyle iş mi olur yaa.
Network gitse tamam eyvallah diyeceğim bir yere kadar da elektrik gidince Esxi bozuluyor.
Geçenki kesintide tam 5 saat uğraştım baştan kurup tüm ayarlarını sıfırdan yapmak için.
Şimdi yine gitti. Elektrik mi gitti network mü bilmiyorum ama inşallah elektrik gitmemiştir yeter artık. - 05-05-2018, 02:13:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Elektrik gitti. İlk kesintiden sonra makineleri kapalı tutmalıydınız. Gelirse kapalı tutun, açmayın.turkcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2018, 02:15:08Bu saatte işi olmayan bir insan zaten pc başında beklemek veburaya yorum atmaz bu kadar kişinin sabahlayıp yetişrmesi gereken işleri yetiştiremeyim iade etmek zorunda bırakılması ve bu durumun 4. kez bu hafta olması kabul edilir bir durum değil bu kadar adamın hakkı nasıl ödenecek acaba.
Koskoca Radore veri merkezinde elektirik kesintisi ne demek ya yedekli jenaratör vb. hiç bir tedbiriniz yok birileri yangın var diyor direk orada radorede olan kişiler yangınla alakası yok elektirik arızası diyor ve bu sorun 4. kez oluyo insaf artık bizlerinde hesap verdikleri müşterileri var keyfimizden bu saatlere kadar makine başında uraşmıyoruz.
Ne kadar isyan edilirse edilsin boş biran önce bu sorunun çözülüp tekrarlanmaması ümidiyle. - 05-05-2018, 02:16:07PROOYUN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız hocam da 24 saat siteleri kontrol etmiyorum ve bilgi veren kimse de olmadığı için haberim bile olmadı. - 05-05-2018, 02:28:03Sunucu geldi. Yedek alıyorum hemen
Yoksa sunucular sabaha çıkmayacak sanki.
Yoksa sunucular sabaha çıkmayacak sanki.