• 05-05-2018, 01:44:31
    Bizim cihazlarda henüz bir gelişme yok kapalı.İnşallah fiziksel arıza olmamıştır.


    Telefonlada henüz bilgi alamadık.


    Enerji sorunu düzeldimi devam ediyormu bakalım kısa sürede netleşir
  • 05-05-2018, 02:06:12
    @Radore; %80 Uptime Experts
  • 05-05-2018, 02:07:23
    Gitti yine
  • 05-05-2018, 02:11:04
    Yahu böyle iş mi olur yaa.

    Network gitse tamam eyvallah diyeceğim bir yere kadar da elektrik gidince Esxi bozuluyor.

    Geçenki kesintide tam 5 saat uğraştım baştan kurup tüm ayarlarını sıfırdan yapmak için.

    Şimdi yine gitti. Elektrik mi gitti network mü bilmiyorum ama inşallah elektrik gitmemiştir yeter artık.
  • 05-05-2018, 02:13:59
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    turkcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu böyle iş mi olur yaa.

    Network gitse tamam eyvallah diyeceğim bir yere kadar da elektrik gidince Esxi bozuluyor.

    Geçenki kesintide tam 5 saat uğraştım baştan kurup tüm ayarlarını sıfırdan yapmak için.

    Şimdi yine gitti. Elektrik mi gitti network mü bilmiyorum ama inşallah elektrik gitmemiştir yeter artık.
    Elektrik gitti. İlk kesintiden sonra makineleri kapalı tutmalıydınız. Gelirse kapalı tutun, açmayın.
  • 05-05-2018, 02:15:08
    Bu saatte işi olmayan bir insan zaten pc başında beklemek veburaya yorum atmaz bu kadar kişinin sabahlayıp yetişrmesi gereken işleri yetiştiremeyim iade etmek zorunda bırakılması ve bu durumun 4. kez bu hafta olması kabul edilir bir durum değil bu kadar adamın hakkı nasıl ödenecek acaba.

    Koskoca Radore veri merkezinde elektirik kesintisi ne demek ya yedekli jenaratör vb. hiç bir tedbiriniz yok birileri yangın var diyor direk orada radorede olan kişiler yangınla alakası yok elektirik arızası diyor ve bu sorun 4. kez oluyo insaf artık bizlerinde hesap verdikleri müşterileri var keyfimizden bu saatlere kadar makine başında uraşmıyoruz.

    Ne kadar isyan edilirse edilsin boş biran önce bu sorunun çözülüp tekrarlanmaması ümidiyle.
  • 05-05-2018, 02:16:07
    PROOYUN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elektrik gitti. İlk kesintiden sonra makineleri kapalı tutmalıydınız. Gelirse kapalı tutun, açmayın.

    Haklısınız hocam da 24 saat siteleri kontrol etmiyorum ve bilgi veren kimse de olmadığı için haberim bile olmadı.
  • 05-05-2018, 02:17:00
    Müşterimin bu elektrik kesintisine söylediği tek şey buysa büyük bir firma ups alalım onlara arkadaş yarın fuar var şirketin 4 cihazıda açılmıyor kafayı yemek üzereyim
  • 05-05-2018, 02:28:03
    Sunucu geldi. Yedek alıyorum hemen Yoksa sunucular sabaha çıkmayacak sanki.