Radore Erişim Sorunu
296
●36.147
- 05-05-2018, 01:16:47Ne kabinmiş mübarek içerde köpek mi besliyonuz? Fare falan mı girdi kabine kablo mu kemiriyor?Lordbey ve networksdc_com bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
- 05-05-2018, 01:28:48Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Böyle rezalet olmaz ya yaptığınız işin ben sizin ya yine veri kaybı ... Direk datastore bozuldu ...
Ben böyle bir şey görmedim ya
acilen radore olmayan birisi teklif versin geçiyorum artık yetti bana doydum