• 10-05-2018, 19:02:05
    Gidip geliyor surekli.
  • 10-05-2018, 19:08:31
    Üyeliği durduruldu
    Radore eski radore değil artık güvendiğimiz dağlara kar yağdı büyük bir saldırı alıyor heralde.. başımızın çaresine bakacağız anlaşıldı...
  • 10-05-2018, 19:11:34
    Turktelekom kaynaklı bi sorun diyorlar tam net bilgi değil tabi.
  • 10-05-2018, 19:12:02
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Düşünüyoruz acaba başımıza daha ne gelebilir diye?

    Bi' makinelerin çalınmadığı kaldı. Bu da olacak mı acaba?
  • 10-05-2018, 19:13:47
    Ya bende ddos mu alıyorum diye kafayı yiyorum saatlerdir. R10-da da donmalar oluyor..
  • 10-05-2018, 19:20:35
    Kimse kusura bakmasın fakat bu işin iyice suyu çıktı, kabak tadı vermeye başladı, 4-5 günde bir aksaklıkmı olur arkadaş
  • 10-05-2018, 19:27:25
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Arkadaşlar Cumayı Cumartesiye baglayan gece de kesinti olabilir dikaktli olun...Yedeklerinizi alınız.. Her ihtimale karşı
  • 10-05-2018, 21:10:22
    Şaka gibi... Yedekli operatör vardı sözde...
  • 11-05-2018, 00:28:58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mustafasevinc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka gibi... Yedekli operatör vardı sözde...
    yedekli operatöründe bağlı oldu mainframe routerlar gidince yapacak birşey kalmıyor, isterse decix'e isterse amsix'e bağlı olsun, router off olduktan sonra