"Radore 13 yılı aşkın tecrübesi ve tam yedekli altyapısı ile SLA şartları dâhilinde müşterilerine %99,99 oranında uptime garantisi sunabilmektedir. "
İnanabiliyor musunuz? Cağnım veritabanlarını bükmüşler..
Valla arkadaşlar şakası bile kötü, haftalık yedek dışında başka bir sistem yok mu?
Atıyorum, bizim cpanelde günlük yedek alıp buluta attırmak falan.
Gerekirse alanı yükseltiriiz, haftada bir oluşan yedekleri sileriz.
Bu tür ek çözümler geliştiren veya bilen var mı?
(başa ne gelirse gelsin günlük üşenmeyip yedek alanımız yoktur eminim)
Bu gidişle rh herkesi veri merkezi sahibi yapacak anlaşılan. Köylerde bile artık elektrik gitmiyorken bu nedir anlamadım. 3 seferdir müşterilerime bu kesintiler yüzünden +kredi ekliyorum hesaplarına.