• 12-06-2018, 02:50:02
    Sitelerinde:

    "Radore 13 yılı aşkın tecrübesi ve tam yedekli altyapısı ile SLA şartları dâhilinde müşterilerine %99,99 oranında “uptime” garantisi sunabilmektedir. "

    yazıyor ya hala buna şaşırıyorum
  • 12-06-2018, 02:52:48
    rutin çökme hizmeti aldıkta bizim mi haberimiz yok acaba?
  • 12-06-2018, 02:53:11
    Google Maps Expert
    Maşallah herkes mağdurum da mağdurum diyor. ne kadar güzel bi tablo
  • 12-06-2018, 02:53:33
    Müşteri erişim sorunu diyince artık yine mi? sorusunu sormaktan bıktık...
  • 12-06-2018, 03:01:24
    Benim Tier 2 kabinlerime saldırdılar, sistem odasına bira şişeleriyle girdiler.
  • 12-06-2018, 03:23:04
    Operasyon merkezi alt yapı gitti diyor süre veremiyor.

    Trafo kaynaklı arıza olduğu ve 1 saate geleceği iletildi.
    Trafoya kedi kaçmış.
  • 12-06-2018, 04:04:24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Böyle birşey olamaz arkadaş ya bu ne her ay böyle saçma iş mi olur.. İnşallah yine diskler zarar görmemiştir...
  • 12-06-2018, 04:08:11
    İnanabiliyor musunuz? Cağnım veritabanlarını bükmüşler..
    Valla arkadaşlar şakası bile kötü, haftalık yedek dışında başka bir sistem yok mu?
    Atıyorum, bizim cpanelde günlük yedek alıp buluta attırmak falan.
    Gerekirse alanı yükseltiriiz, haftada bir oluşan yedekleri sileriz.
    Bu tür ek çözümler geliştiren veya bilen var mı?
    (başa ne gelirse gelsin günlük üşenmeyip yedek alanımız yoktur eminim)
  • 12-06-2018, 04:09:59
    Bu gidişle rh herkesi veri merkezi sahibi yapacak anlaşılan. Köylerde bile artık elektrik gitmiyorken bu nedir anlamadım. 3 seferdir müşterilerime bu kesintiler yüzünden +kredi ekliyorum hesaplarına.