Bu gidişle rh herkesi veri merkezi sahibi yapacak anlaşılan. Köylerde bile artık elektrik gitmiyorken bu nedir anlamadım. 3 seferdir müşterilerime bu kesintiler yüzünden +kredi ekliyorum hesaplarına.