İnanabiliyor musunuz? Cağnım veritabanlarını bükmüşler..

Valla arkadaşlar şakası bile kötü, haftalık yedek dışında başka bir sistem yok mu?
Atıyorum, bizim cpanelde günlük yedek alıp buluta attırmak falan.
Gerekirse alanı yükseltiriiz, haftada bir oluşan yedekleri sileriz.
Bu tür ek çözümler geliştiren veya bilen var mı?
(başa ne gelirse gelsin günlük üşenmeyip yedek alanımız yoktur eminim)