• 05-05-2018, 01:33:59
    HakanGEDICI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle rezalet olmaz ya yaptığınız işin ben sizin ya yine veri kaybı ... Direk datastore bozuldu ...
    Ben böyle bir şey görmedim ya
    acilen radore olmayan birisi teklif versin geçiyorum artık yetti bana doydum
    DGN veri merkezinde barınan sunucularımızdan paket almayı düşünürseniz yardımcı olabiliriz.
    https://www.teknosos.com.tr/
  • 05-05-2018, 01:37:14
    Bizim sırada da 10 dakika kesinti oldu sonrasında geldi. Nasıl bir elektrik arızası ile günlerdir önlem alınamadı. Önceki gibi tekrarlar mı diye yine mi sabahlayalım bilgisayar başında anlamadık gitti. Umarız kısa sürede çözülür.
  • 05-05-2018, 01:39:15
    Hostidex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim sırada da 10 dakika kesinti oldu sonrasında geldi. Nasıl bir elektrik arızası ile günlerdir önlem alınamadı. Önceki gibi tekrarlar mı diye yine mi sabahlayalım bilgisayar başında anlamadık gitti. Umarız kısa sürede çözülür.
    Şu an sizin cihazlarınıza enerji geldimi?
  • 05-05-2018, 01:40:47
    Merhaba
    Değerli kullanıcılar bu konu üzerinden gelen seviyesiz bir kullanıcı haddini bilmeze sesleniyorum, terbiyenizi bilin. Yazılımsal bir problemden dolayı web sitemiz ağır yüklendiği için canlı destekten hakaret etme hakkınız yok. Kimlik gizleyerek delikanlılık taslamayın.
    Herkese iyi çalışmalar.
  • 05-05-2018, 01:41:52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yine Tier2 tarafında bir kesinti oldu 5 dakika içerisinde bizim elektrikler geldi. Sanırım ya kısımsal bir elektrik kesintisi var yada kademeli olarak sunucuları açıyorlar.
  • 05-05-2018, 01:42:29
    Arkadaşlar r10 radore de barınmıyormu? Radore de barınıyor diye biliyorum yanlışım varsa lütfen düzeltin, r10 radore de ise r10.net neden kesinti yaşamıyor.
  • 05-05-2018, 01:42:53
    makrodns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an sizin cihazlarınıza enerji geldimi?
    Evet geldi, şuan için bir problem yok gibi görünüyor. Ama kapana açıla sonumuz ne olacak çok merak ediyoruz
  • 05-05-2018, 01:43:46
    @Ofisimo

    Radore'de Tier 3 ve Tier 2 olmak üzere iki kısım bulunuyor. Elektrik kesintisi Tier 2 kısmında yaşanmakta. Diğer tarafta çalışan kısımlarda problem yok. R10'da sanırım Tier 3'te barınıyor. O yüzden site aktif ve bir kesinti yaşanmıyor.
  • 05-05-2018, 01:44:30
    Ofisimo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar r10 radore de barınmıyormu? Radore de barınıyor diye biliyorum yanlışım varsa lütfen düzeltin, r10 radore de ise r10.net neden kesinti yaşamıyor.
    Farklı kısmında barınıyor.
    TierIIve Tier III alanlar var r10 III'de barınıyor.