• 05-05-2018, 03:07:34
    Yarım saat içerisinde tekrar kesilecekmiş bilgisayarları tekrar kapalı duruma getirin.
    Verimerkezinde şuanda çalışma varmış tekrar kesinti olacağı iletildi.
  • 05-05-2018, 03:22:01
    arkadaşlar,

    net olarak şunu söylemek isterim ki,

    kriz yönetimi konusunda başarısız bir örnek oldu bu. elektrik meselesi router güncellemeye benzemiyor. yarım saniye kesinti olsa makine reset atıyor veya hdd kafa bozuluyor.

    beyin cerrahında bile böyle stres yok. bu durumda tek yapmamız gereken, geçmişte örneklerini yaşadığımız günlerden birini yaşıyor olduğumuzu düşünmek.

    1- türk telekom tüm adsl network çöktü
    2- türk telekom tüm yurtdışı erişim çöktü
    3- tüm türkiyenin elektriği kesildi
    4- darbe kalkışması yaşandı

    lütfen şimdi 5. örneğe 1 haftadır tam çözülemeyen radore t2 elektrik sorununu ekleyelim. çay kahve, biraz pasta çörek börek ile kan şekerimizi yüksek tutalım. makineleri kapatalım ve sorun giderildi haberini bekleyelim.

    beklemezsek ne olur? tribünde rakip takıma tezahürat yaptığımızla kalırız. çünkü elbet maç bitecek, herkes evlerine dağılacak, bişey yokmuş gibi bu da unutulup gidecek.
  • 05-05-2018, 03:29:19
    03.30 itibarıyla elektrik kesilecek ve 15-20 dakika içerisinde "kesin çözüm" getirilerek aktif edilecek. Şuanda gelen bilgi.
  • 05-05-2018, 03:33:59
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar,

    net olarak şunu söylemek isterim ki,

    kriz yönetimi konusunda başarısız bir örnek oldu bu. elektrik meselesi router güncellemeye benzemiyor. yarım saniye kesinti olsa makine reset atıyor veya hdd kafa bozuluyor.

    beyin cerrahında bile böyle stres yok. bu durumda tek yapmamız gereken, geçmişte örneklerini yaşadığımız günlerden birini yaşıyor olduğumuzu düşünmek.

    1- türk telekom tüm adsl network çöktü
    2- türk telekom tüm yurtdışı erişim çöktü
    3- tüm türkiyenin elektriği kesildi
    4- darbe kalkışması yaşandı

    lütfen şimdi 5. örneğe 1 haftadır tam çözülemeyen radore t2 elektrik sorununu ekleyelim. çay kahve, biraz pasta çörek börek ile kan şekerimizi yüksek tutalım. makineleri kapatalım ve sorun giderildi haberini bekleyelim.

    beklemezsek ne olur? tribünde rakip takıma tezahürat yaptığımızla kalırız. çünkü elbet maç bitecek, herkes evlerine dağılacak, bişey yokmuş gibi bu da unutulup gidecek.
    Öyle be Enginim, sorunun üzeirnden 1-2 hafta geçince unutuluyor herşey normale dönüyor, fakat bu arada ki müşteri kayıpları, sistem arızaları vb. sıkıntılı süreç. pasta çörek felanda bol karbonhidrat bunlara da yüklenince metabolizma cortluyor, göbek alıp başını gidiyor. Umuyorum ki, radore bundan dersini iyice çıkarır ve gereğini yapar, iki hafta üst üste oldu, yaptığı tüm PR çöp oldu madara oldu.
  • 05-05-2018, 04:56:15
    Umarım çok büyük kayıplar yaşamazsınız, ben şu an Radore'den hizmet almıyorum... Birden fazla veri merkeziyle yedekli çalışmaya devam..
  • 05-05-2018, 05:26:37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben yaşadım maalesef, ne foruma giriyorum ve ne de wordpress'e?

    Sonradan gelen düzenleme, açıldı.
  • 10-05-2018, 18:43:07
    merhaba, bi erişimim kesildi geldi yaşayan var mı ?
  • 10-05-2018, 18:44:23
    Network down yasayan var mi acaba bir kac makina anlik olarak kesildi?
  • 10-05-2018, 18:56:09
    Evet kesinti oldu network down oldu geri geldi.