• 07-06-2018, 11:59:16
    Bugüne kadar bende de hiç kesinti olmamıştı. Ancak son dalgadan ben de etkilendim. Yanan hard-disk’imi garanti kapsamında değiştirdiler. Ekşi, r10 vs. TIER III’te olduğu için kesinti yaşamadılar.

    Edit: Sosyal medyadan gelen sorular ile alakalı ayrı bir metin daha yayınlamışlar. https://radore.com/blog/tier-ii-veri...tma-metni.html
  • 12-06-2018, 02:42:24
    Erişim sorunu yaşayan var mı şu an?
  • 12-06-2018, 02:42:56
    Radore yine down
  • 12-06-2018, 02:44:55
    Trenty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radore yine down
    Yüzde kaç uptime veriyorlardı bunlar %1 falan mıydı?
  • 12-06-2018, 02:45:11
    malesef erişim gitti tier2 bölümü yine.
  • 12-06-2018, 02:45:12
    Kurumsal PLUS
    Trenty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radore yine down
    Yöncü'den domain alacakdım alamıyorum, sebebi bumudur acaba
  • 12-06-2018, 02:47:35
    Rakip siteleri kontrol edeyim dedim, hepsi down.
  • 12-06-2018, 02:48:28
    Downtime expert
  • 12-06-2018, 02:49:07
    Adamlar kafalarına göre 50-60K hiti olan sunucuları bile kapatıyorlar. Hiçbir şekilde hesap vermiyorlar. Özürle, afedersinizle, zaten ayda şu kadar kesme hakkımız varla geçiştiriyorlar. Mağdur olanlar şöyle dursun en önemli işimizi yaparken siteler gidiyor. Ama bu sefer şanslıyız ki, gece bu saatte gitti. Umarım herkes yedeğini almıştır. Bunun dışında ne desem gg olacak, ne yazsam gg olacak. Yazık.