Bugüne kadar bende de hiç kesinti olmamıştı. Ancak son dalgadan ben de etkilendim. Yanan hard-diskimi garanti kapsamında değiştirdiler. Ekşi, r10 vs. TIER IIIte olduğu için kesinti yaşamadılar.
Edit: Sosyal medyadan gelen sorular ile alakalı ayrı bir metin daha yayınlamışlar. https://radore.com/blog/tier-ii-veri...tma-metni.html
Radore Erişim Sorunu
296
●36.147
- 07-06-2018, 11:59:16
- 12-06-2018, 02:44:55Yüzde kaç uptime veriyorlardı bunlar %1 falan mıydı?Trenty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2018, 02:45:12Yöncü'den domain alacakdım alamıyorum, sebebi bumudur acabaTrenty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2018, 02:49:07Adamlar kafalarına göre 50-60K hiti olan sunucuları bile kapatıyorlar. Hiçbir şekilde hesap vermiyorlar. Özürle, afedersinizle, zaten ayda şu kadar kesme hakkımız varla geçiştiriyorlar. Mağdur olanlar şöyle dursun en önemli işimizi yaparken siteler gidiyor. Ama bu sefer şanslıyız ki, gece bu saatte gitti. Umarım herkes yedeğini almıştır. Bunun dışında ne desem gg olacak, ne yazsam gg olacak. Yazık.