Bugüne kadar bende de hiç kesinti olmamıştı. Ancak son dalgadan ben de etkilendim. Yanan hard-disk’imi garanti kapsamında değiştirdiler. Ekşi, r10 vs. TIER III’te olduğu için kesinti yaşamadılar.

Edit: Sosyal medyadan gelen sorular ile alakalı ayrı bir metin daha yayınlamışlar. https://radore.com/blog/tier-ii-veri...tma-metni.html