Bugüne kadar bende de hiç kesinti olmamıştı. Ancak son dalgadan ben de etkilendim. Yanan hard-diskimi garanti kapsamında değiştirdiler. Ekşi, r10 vs. TIER IIIte olduğu için kesinti yaşamadılar.
Edit: Sosyal medyadan gelen sorular ile alakalı ayrı bir metin daha yayınlamışlar.
https://radore.com/blog/tier-ii-veri...tma-metni.html