Adamlar kafalarına göre 50-60K hiti olan sunucuları bile kapatıyorlar. Hiçbir şekilde hesap vermiyorlar. Özürle, afedersinizle, zaten ayda şu kadar kesme hakkımız varla geçiştiriyorlar. Mağdur olanlar şöyle dursun en önemli işimizi yaparken siteler gidiyor. Ama bu sefer şanslıyız ki, gece bu saatte gitti. Umarım herkes yedeğini almıştır. Bunun dışında ne desem gg olacak, ne yazsam gg olacak. Yazık.