• 28-04-2018, 04:59:58
    #1
    Radore'de bulunan sunucularıma erişim sağlayamıyorum, Radore'nin belirli bir kısmında kesinti var. Ek olarak çevremde tanıdığım radore'de barınan firmalarada erişim sağlanamıyor. Radore'de barınıpta sorun yaşayan var mı ? Nedir durum UPS kesintisi var diye duyum aldım.
  • 28-04-2018, 05:02:26
    #2
    Aynı sorunu ben de yaşıyorum çevremde bir kaç arkadaşımın sitesine de giriş sağlanamıyor. Az önce radorenin sitesine bile girilmiyordu.
  • 28-04-2018, 05:03:19
    #3
    Aynı sorun bende de Var kafayı yyecektik konuyu görmesek
  • 28-04-2018, 05:03:49
    #4
    Yusufben adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorun bende de Var kafayı yyecektik konuyu görmesek
    Aaa abi sende mi burdaydın, al bide burdan yak bende tam seni arayacaktım
    • Yusufben
    Yusufben bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-04-2018, 05:05:08
    #5
    Merhaba, benim sunucularımda kapalı radore ile çalışan bir kaç yere bakıyorum onlarda kapalı herhalde bir problem mevcut.
  • 28-04-2018, 05:10:29
    #6
    Doğrudur, genel olarak bir kesinti mevcut şuandan itibaren. İletişime geçmiş olan veya bilgisi dahilinde olan var mı ?
  • 28-04-2018, 05:13:15
    #7
    Radore’nin kendi sitesinede giriş sağalanamıyor.
  • 28-04-2018, 05:18:44
    #8
    Operasyon merkezi ile iletişime geçtik. Sorunun farkında olarak teknik ekibin çalışma gerçekleştirdiği bilgisini aldık.
  • 28-04-2018, 05:18:55
    #9
    Tier2 tarafın UPS'ler gitmiş, bekliyoruz.