• 28-04-2018, 14:27:43
    #37
    Platin üye
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elektrik sorunu olduğundan sıkıntı büyük. Kolay atlatılamayacak durumlar olacaktır. Şuan en az 5 sunucumuz fsck'ya düşmüş onlarla uğraşıyoruz. Daha bilmediğimiz sorunlar da var mı emin değiliz.

    Özetle;

    Radore, "uptime experts", elektrik kesintisi aynı cümle içinde olunca sıkıntı.


    Umarım veri kaybı yaşamayız yedekler mevcut değil çünkü . Tahmini süreç belirtmiyorlar mı


    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    700 küsür sunucu kapandı, şu anda 86. fsck işlemindeyiz.

    bozulan kabin sw, diskler ve psular cabası



    Engin abi umarım veri kaybı yaşanmaz
  • 28-04-2018, 14:28:37
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    700 küsür sunucu kapandı, şu anda 86. fsck işlemindeyiz.

    bozulan kabin sw, diskler ve psular cabası
    Çok sıkıntılı bir süreç ve durum, Radore kendini her zaman sektörde lider ve "uptime expert" olarak ifade etmiştir, etmektedir, buna yakışır aksiyonları alması müşterileri ve onların müşterileri için önemlidir. Son dönemlerde ilgili firma ile memnuniyetsizlik had safhada, umarım ilgili firma gerekli aksiyonları hızlıca alarak sloganına yakışır düzeltmeleri yapar.
  • 28-04-2018, 14:36:34
    #39
    Boylesi bir problemin cikardigi sorunlarida keske kendileri veya aradaki saglayicilar cozum icin ugrassalar ama nerde
  • 28-04-2018, 14:47:43
    #40
    Herkese öncelikle geçmiş olsun umarım bir daha yaşanmaz bunlar. Radoreden de daha üstün hizmet bekliyoruz
  • 28-04-2018, 15:01:46
    #41
    Çok problem oldu bu iş, beklediğimden daha uzun sürdü. Kısa süre içinde de düzeleceğe benzemiyor.

    Umarım veri kaybı yaşamayız, yedek falan da yoktu.
  • 28-04-2018, 15:03:47
    #42
    sanırım herşey tekrar gitti
  • 28-04-2018, 15:04:29
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    EriÅŸim yine kesildi.
  • 28-04-2018, 15:05:59
    #44
    yine gitti.
  • 28-04-2018, 15:07:53
    #45
    MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok problem oldu bu iş, beklediğimden daha uzun sürdü. Kısa süre içinde de düzeleceğe benzemiyor.

    Umarım veri kaybı yaşamayız, yedek falan da yoktu.
    elektrik sorunu diyorlar
    sen veri kaybı olmaz inş diyorsun yedeğim yok diyorsun
    yedeÄŸine biÅŸi olmazda
    ilerde en kötü durumda keşke diyeceğine yedeklerini düzenli al