MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok problem oldu bu iş, beklediğimden daha uzun sürdü. Kısa süre içinde de düzeleceğe benzemiyor.

Umarım veri kaybı yaşamayız, yedek falan da yoktu.
elektrik sorunu diyorlar
sen veri kaybı olmaz inş diyorsun yedeğim yok diyorsun
yedeğine bişi olmazda
ilerde en kötü durumda keşke diyeceğine yedeklerini düzenli al