• 28-04-2018, 05:46:21
    #10
    bende düzeldi.
  • 28-04-2018, 06:05:24
    #11
    Erişim sorunu bende de var. İletişime geçen oldu mu acaba?
  • 28-04-2018, 06:06:17
    #12
    Üyeliği durduruldu
    sorun düzeldi arkadaşlar.
  • 28-04-2018, 06:29:51
    #13
    Şuanda düzeldi, umarım kazasız belasız atlatırız.
  • 28-04-2018, 06:35:46
    #14
    Kurumsal PLUS
    Elektrik sorunu olduğundan sıkıntı büyük. Kolay atlatılamayacak durumlar olacaktır. Şuan en az 5 sunucumuz fsck'ya düşmüş onlarla uğraşıyoruz. Daha bilmediğimiz sorunlar da var mı emin değiliz.

    Özetle;

    Radore, "uptime experts", elektrik kesintisi aynı cümle içinde olunca sıkıntı.
  • 28-04-2018, 08:26:10
    #15
    Tüm radore ve bağlılarında kesinti var uğraşıyoruz şu anda kurtarmaya ekibimizle.
  • 28-04-2018, 09:06:57
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tier2 tarafında tarafında UPS veya elektrik arızası olduğu kesin, tüm makineler shutdown oldu ve kapanmış. Sonra hepsine elle start vermişler. Yani 2018 yılında Radore'de bu tarz problemler olması hiç kabul edilebilir gibi değil, tier2'lerini diğerlerinin tier2'sinden de üstün olarak lanse edip satıyorlar, fiyatları da diğerlerine göre pahalı ama hak etmiyor.

    Networkleri ayrı dert, saldırı ayrı dert, tecrübesiz personelleri ayrı dert. Bununla birlikte tam bir kurumsal havada çalışmalarıda ironi. "önce hizmet, önce müşteri" mantığından hızla koptular.
  • 28-04-2018, 09:43:05
    #17
    Bir çok müşteri açısından kötü bir durum oluşmuş. Tek teselli sanırım bu kesintinin hafta sonuna denk gelmesidir.
  • 28-04-2018, 09:54:12
    #18
    Diyecek bir söz bulamadım. Sıkıntı büyük donanım ve verisel olarak çok zarar gören olacak durum onu gösteriyor malesef. Yedekli hizmet bu şekilde olmaması gerekirdi.

    En az hasar ve kayıpla atlatılır İnşallah.