• 28-04-2018, 16:29:51
    Valla müşteriyede izah edilmiyor artık adam avmlerde satış yapamıyor şu anda zararı ve bunun karşılığında açılacak davalarda cabası
  • 28-04-2018, 16:32:10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim siteme erişim yok ve oyunun güncelleme haberini yapacaktım. Sağ olsun, yapamadım.



    Mr.Darkness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla müşteriyede izah edilmiyor artık adam avmlerde satış yapamıyor şu anda zararı ve bunun karşılığında açılacak davalarda cabası
    İyi ki şirket sahibi değilim, eğer böyle bir şey olsa kötü olurdu.
  • 28-04-2018, 16:38:18
    Bana gelen mailde yangın çıktığı yazıyor.

  • 28-04-2018, 16:39:56
    Şu anda 120 dk sonra gelecek diye bilgi geldi
  • 28-04-2018, 16:41:07
    120 dakika vay be, büyük sitelerin zararlarını hesaplamaya gerek yok.
  • 28-04-2018, 16:42:27
    krizi fırsata çevirelim

    arkadaşlar qnap ts 431 cihazım var, günlük otomatik backup alıyorum ve kesintilerde backup ı anında farklı lokasyona upload edip sitelerimi 5 dakikada açıyorum.

    Cihazı satın almak isteyenler PM gönderebilir.

    :-)

    Şaka bi yana, satılık cihazım yok ancak bunu uyguluyorum. Herkese öneririm.

    Geçmiş olsun
  • 28-04-2018, 16:42:55
    Geçmiş olsun herkese çok kötü bi durum 1 dakika bile kapalı kalması internet sitelerinin, oyunların vesaire sabahtan beri az çok geçirdiğiniz gerginlik anlatılmazdır zaten
  • 28-04-2018, 16:46:12
    iyi R10 acık bu kadar siteler kazançlar gitti perişan olduk..
  • 28-04-2018, 16:46:42
    Tam ayağa kalkıcam yürüyorum diyeceğim ki bir aksilik çıkıyor