• 28-04-2018, 17:16:29
    Sorun yaşayan tüm şahıs ve şirketlere geçmiş olsun diliyoruz. Umuyoruz ki hasarsız ve zararsız şekilde bu zorlu süreci atlatırsınız.

    Yardımcı olabileceğimiz bir konu olursa lütfen bizimle iletişime geçin.

    Allah kolaylık versin.
  • 28-04-2018, 17:18:41
    SemihBasoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam

    Kesintinin yasandig an veri merkezindeysim ve hala buradayim. Kisaca ozetlemek getekiyorsa Tier2 kisima elektrik verilemiyor. Busbar arizasi olarak acikladilar. Suanda 90-120 dakika daha kesintinin surecegi soylendi.


    Herhangi bir yangin durumu yok. Gelismeler hakkinda bilgi vermeye devam ederim.
    Yeni aldığınız bir bilgi mi? en son 18:00 a kadar sorun çözülecek demişlerdi. Eğer 2 saat daha eklenirse akşam 20:00 civarlarını bulur gibime geliyor.
  • 28-04-2018, 17:23:24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bilgi Radore yetkilisi tarafindan verildi burada zaten bir cok bekleyen firmalar var yaklasik 20 25 dk once yapilan bir aciklama.
  • 28-04-2018, 17:26:35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzel hosting destek ekibi İstanbul Radore veri merkezinde genel bir arıza olduğu için hizmetim kesintiye uğradığını söyledi. Benzer bir sorunu bir daha yaşamamak için ne yapmam gerektiği konusunda bir bilgim yok.
  • 28-04-2018, 17:31:54
    Sinir olduğunamı yanarsın, müşterinin anlamamasınamı yanarsın, maddi zararamı yanarsın, belirsiliğemi yanarsın ya da geldiğinde meyle karşılaşıcaksın onamı yanarsın. Çışdırmamak eşde değil
  • 28-04-2018, 17:33:53
    Üyeliği durduruldu
    Çağrı merkezi operasyonumuz 3 saattir kilitlenmiş durumda, müşterilere dert anlatmaya çalışıyoruz. Ama karşımızda da verimerkezi taraflı bir muhattap bulamıyoruz. Teşekkürler radore..
  • 28-04-2018, 17:37:09
    ilginç olan ben hiç bir radore sosyal medyada bununla ilgili bir paylaşım görememem
  • 28-04-2018, 17:41:20
    ALLAH c.c belanı versin @Radore kesilen gelirlere değilde sıralamadan kaybolan sitelere yanıyorum.
  • 28-04-2018, 17:41:20
    1 mayıs tarihli fatura ödemesini yollamış radore. oysa sunucu kapalı ve elektrik yok. ne kadar ironik değil mi.