• 28-04-2018, 17:42:49
    Kedidir o Kedi.
  • 28-04-2018, 17:43:48
    Büyük sitelerden hangileri radore kullanıyor arkadaşlar?
  • 28-04-2018, 17:44:06
    nokie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 mayıs tarihli fatura ödemesini yollamış radore. oysa sunucu kapalı ve elektrik yok. ne kadar ironik değil mi.
    Ödeme sisteminin yedeğinin yedeğinin yedeği vardır merak etme 1 gün almasınlar anında da kapatırlar.
  • 28-04-2018, 17:45:04
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Örneğin bu forum.
  • 28-04-2018, 17:46:02
    Madem bçyle bir durum var gece gitti sabaha karşı sorunu tam çözmeden sistemi aktif edene kadar en azından o saatlerde bir iki saat daha gazla kapalı kalsaydıda gün ortasına denk gelmeseydi bu kadar mı mantık işliyor anlamıyorum ki
  • 28-04-2018, 17:47:18
    Daha saatler sürecek sanırım

    " https://twitter.com/radore "

    Alıntı
    Aksaklığın ne kadar sürede giderileceği konusunda teknik ekibimizden gelecek bilgiyi en kısa sürede sizinle paylaşacağız.
  • 28-04-2018, 17:50:42
    28 Nisan 2018 - WebMasterlar için kara bir gün oldu...

    Tarihe düşelim bu günü
  • 28-04-2018, 17:51:45
    ... ve bugün oyunumun v1.10'unu yayınlayamadığım gün olarakta düşelim.
  • 28-04-2018, 17:52:29
    Biz de dahil olmak üzere , sabah 5 te başlayıp geçici olarak çözülen sorunun tekrarlanmasıyla mağduriyet yaşayan bir çok firmanın umuyoruz herhangi bir sıkıntı olmadan sistemleri aktif hale getirilir. Bu şekilde lanse edilen ve gelişim gösteren bir verimerkezinde bu tarz problemlerin her türlü alınmış olması, eğer alınmamış ise çözüm sürecini kısa tutmak için ek çalışmalar yapılması gerekli diye düşünüyoruz. Ne taraftan bakarsanız bakın geçen dakikalar herkes için mağduriyet teşkil ediyor. Firmalar için maddi ve manevi kayıplar ve prestij kaybı, müşteriler için güven ve maddi kayıplar.. Saat 18:00 oldu fakat bir gelişme göremedik henüz.