Radore Erişim Sorunu
296
●36.147
- 28-04-2018, 16:47:59Böyle durumlar için loadbalancerli multi çoklu sunuculu yapılar kullanmak en iyisi bizimde radoredeki sunucular durdu fakat backupda bekleyen sunuculara yönlenip hiç bir kayıp yaşamadan sistemlerimiz çalışmaya devam etti.
- 28-04-2018, 16:48:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor." Böyle durumlar için loadbalancerli yapılar kullanmak en iyisi bizimde radoredeki sunucular durdu fakat backupda bekleyen sunuculara yönlenip hiç bir kayıp yaşamadan sistemlerimiz çalışmaya devam etti. "
Bu nasıl yapılıyor? - 28-04-2018, 16:53:56https://www.digitalocean.com/products/load-balancer/agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En uygun burası var. Mantığı da güzel anlatmışlar. - 28-04-2018, 17:05:55Seneler önce yaşanan elektrik kesintisinde de yangın çıkmıştı. Bazılarımızın verileri gitti bence geçmiş olsun şimdiden

Knopfler13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-04-2018, 17:10:40Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Selam
Kesintinin yasandig an veri merkezindeysim ve hala buradayim. Kisaca ozetlemek getekiyorsa Tier2 kisima elektrik verilemiyor. Busbar arizasi olarak acikladilar. Suanda 90-120 dakika daha kesintinin surecegi soylendi.
Herhangi bir yangin durumu yok. Gelismeler hakkinda bilgi vermeye devam ederim. - 28-04-2018, 17:14:23agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleiyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşın dediği gibi buradaki mantığı inceleyip çoklu sunucu yapısı kurabilirsin digital ocean amazon google cloud gibi bir çok yere yedeklerini alabilirsinde

