• 28-04-2018, 16:47:59
    Böyle durumlar için loadbalancerli multi çoklu sunuculu yapılar kullanmak en iyisi bizimde radoredeki sunucular durdu fakat backupda bekleyen sunuculara yönlenip hiç bir kayıp yaşamadan sistemlerimiz çalışmaya devam etti.
  • 28-04-2018, 16:48:50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    " Böyle durumlar için loadbalancerli yapılar kullanmak en iyisi bizimde radoredeki sunucular durdu fakat backupda bekleyen sunuculara yönlenip hiç bir kayıp yaşamadan sistemlerimiz çalışmaya devam etti. "

    Bu nasıl yapılıyor?
  • 28-04-2018, 16:53:56
    agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    " Böyle durumlar için loadbalancerli yapılar kullanmak en iyisi bizimde radoredeki sunucular durdu fakat backupda bekleyen sunuculara yönlenip hiç bir kayıp yaşamadan sistemlerimiz çalışmaya devam etti. "

    Bu nasıl yapılıyor?
    https://www.digitalocean.com/products/load-balancer/

    En uygun burası var. Mantığı da güzel anlatmışlar.
  • 28-04-2018, 16:55:01
    Benim sunucu hala aktif değil. Neden acaba?
  • 28-04-2018, 17:01:02
    Üyeliği durduruldu
    Hala kapalı sunucu
  • 28-04-2018, 17:05:55
    Seneler önce yaşanan elektrik kesintisinde de yangın çıkmıştı. Bazılarımızın verileri gitti bence geçmiş olsun şimdiden


    Knopfler13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana gelen mailde yangın çıktığı yazıyor.

  • 28-04-2018, 17:10:40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selam

    Kesintinin yasandig an veri merkezindeysim ve hala buradayim. Kisaca ozetlemek getekiyorsa Tier2 kisima elektrik verilemiyor. Busbar arizasi olarak acikladilar. Suanda 90-120 dakika daha kesintinin surecegi soylendi.


    Herhangi bir yangin durumu yok. Gelismeler hakkinda bilgi vermeye devam ederim.
  • 28-04-2018, 17:12:36
    Sunucu barındıranların en çok korkttuğu problem radore ne ilk nede son olacak burada en büyük sıkıntıyı kuşkusuz çoklu sunucu barındıran firmalar yaşıyor sunucular gelse bile onarım gereken cihazlar mutlaka olacaktır.Allah kolaylık versin.Geçmiş olsun
  • 28-04-2018, 17:14:23
    agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    " Böyle durumlar için loadbalancerli yapılar kullanmak en iyisi bizimde radoredeki sunucular durdu fakat backupda bekleyen sunuculara yönlenip hiç bir kayıp yaşamadan sistemlerimiz çalışmaya devam etti. "

    Bu nasıl yapılıyor?
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.digitalocean.com/products/load-balancer/

    En uygun burası var. Mantığı da güzel anlatmışlar.

    Arkadaşın dediği gibi buradaki mantığı inceleyip çoklu sunucu yapısı kurabilirsin digital ocean amazon google cloud gibi bir çok yere yedeklerini alabilirsinde