" Böyle durumlar için loadbalancerli yapılar kullanmak en iyisi bizimde radoredeki sunucular durdu fakat backupda bekleyen sunuculara yönlenip hiç bir kayıp yaşamadan sistemlerimiz çalışmaya devam etti. "

Bu nasıl yapılıyor?